V eni največjih raziskav svoje vrste so moči združili znanstveniki psihometrije in raziskovalni center, ki ga je financiral Microsoft. Analizirali so 58 tisoč uporabnikov facebooka, da bi predvideli njihove lastnosti in ostale informacije, ki jih v svojih profilih ne navajajo.

Algoritmi so bili kar 88-odstotno pravilni pri napovedovanju moške spolne usmerjenosti, 95-odstotno natančni pri določanju rase in 80-odstotno točni pri predvidevanju politične usmerjenosti ali religije. Tipi osebnosti ter čustvena stabilnost so bili prav tako pravilno ugotovljeni in sicer v 62 do 75 odstotkih.

Študija vse bolj osvetljuje problematično stran družbenih omrežij in količine informacij, ki se jih da iz objav in aktivnosti uporabnikov razbrati tudi kadar uporabniki želijo, da te informacije ostanejo skrite. Na primer, manj kot pet odstotkov uporabnikov, za katere je program pravilno predvideval, da so homoseksualci, je bilo dejansko povezanih z eksplicitno homoseksualnimi skupinami.

Michal Kosinksi, eden od avtorjev raziskave, je za Financial Times povedal, da bi njihov program in tehniko analiziranja podatkov povsem z lahkoto kopirala podjetja, da bi lahko nato pri potencialnih kupcih naslavljala njihove osebne karakteristike, za katere pa ljudje nočejo, da jih kdo drug ve. Marketinška in internetna podjetja bi lahko za raziskave namenila tudi več denarja, časa in seveda ljudi ter posledično dobila veliko natančnejše podatke.

Je pa raziskava odkrila tudi nekaj nedolžnih, a zanimivih povezav. Na primer, da imajo ljudje, ki imajo radi svedrasti ocvrti krompirček višji IQ, tisti pa, ki jim je všeč facebookova stran ''Sliding on Floors With Your Socks On" pa se najverjetneje ne drogirajo.