Vodja enote za računalniške igre pri Sonyju Andrew House je na predstavitvi, na kateri sicer strokovni javnosti niso dejansko pokazali nove konzole, poudaril, da PS4 predstavlja »občuten premik od razmišljanja o Playstationu kot o škatli ali konzoli k razmišljanju o Playstationu 4 kot vodilnemu mestu za igro«.

Sicer je po predstavitvi ostalo precej odprtih vprašanj, na primer o ceni in digitalnih vsebinah, ki bodo na konzoli na voljo. Prav tako so bili vlagatelji presenečeni, da dejansko naprave niso videli.

»Čudno je bilo, da Sony ni pokazal fizične naprave,« je dejal direktor raziskav potrošniških tehnologij pri Gartnerju Brian Blau. »Ljudje dandanes obožujejo lepe naprave, še posebej zaradi Appla,« je pojasnil. Je pa dodal, da razume, da Sony ni želel razkriti vsega, saj je to v industriji običajno.

Značilnost PS4 bo preučevanje uporabnikov do mere, na kateri bo lahko konzola igralcu predlagala najbolj primerne igre zanj. Te bo lahko tudi samodejno naložila in pripravila za igranje. Prav tako bo lahko igralec v realnem času prenašal svojo igro in jo v virtualnem svetu delil s kolegi ali razvijalci igre. Ti bodo lahko na zaslonu uporabnika tudi objavili svoje komentarje.

Sicer se pa tudi Sony obrača k storitvam v oblaku, potem ko je lani kupil podjetje Gaikai. To je specializirano za ponudbo iger, ki jih ljudje ne kupijo na disku in vstavijo v konzolo, ampak jih kupijo v virtualnem svetu. »Preučujemo možnosti, ki jih ponuja tehnologija v oblaku, z dolgoročno vizijo omogočiti uporabo tehnologije Playstationa na kateri koli napravi,« je pojasnil prvi mož Gaikija David Perry.

Pri Gartnerju so vseeno ocenili, da gre »za evolucijo, ne za revolucijo«. Podobno so se na novico mlačno odzvali vlagatelji. Delnice Sonyja so se v današnjem trgovanju na borzi v Tokiu znižale za 1,77 odstotka.