Dveminutni oglas se osredotoča na rekord podjetja pri ustvarjanju nizkokaloričnih pijač in opominja gledalce, da vsa hrana vsebuje kalorije. Oglas pravi: »Vse kalorije štejejo, ne glede na to, od kod prihajajo. Če poješ in popiješ več kalorij, kot jih pokuriš, se boš zredil.« Oglas, ki bo sledil temu, pa bo prikazoval aktivnosti, s katerimi lahko pokuriš teh 140 kalorij, ki jih zaužiješ, če spiješ pločevinko Coca-Cole.

V New Yorku želijo prepovedati velike embalaže gaziranih pijač

Oglas, ki ga bodo predvajali na ameriških kabelskih televizijah, je posledica pritiska na industrijo sladkih, gaziranih pijač. Mesto New York se celo pripravlja na to, da bi prepovedalo veliko doziranje sladkih pijač v restavracijah, kinematografih in na stadionih. Kljub vsemu pa pri Coca-Coli trdijo, da video ni bil narejen kot odziv na kritike, ampak je njihov cilj spodbujanje ozaveščenosti. Sicer to ni prvi tak oglas podjetja, ki ima sedež v Atlanti, je pa njihov prvi tak televizijski oglas. »Trenutno teče pomembna javna debata o debelosti in želimo biti del te debate,« je povedal Stuart Kronauge, generalni direktor Coca-Cole za Severno Ameriko.

Pitje gaziranih pijač v ZDA upada

V oglasu ženska pripovedovalka trdi, da Coca-Cola ponuja manjše doziranje, dela na tem, da bi izboljšala okus, uporabljajo nizkokalorična sladila in je prostovoljno omogočila, da so manj kalorične pijače dostopne tudi na šolah.

Toda Mike Johnson, direktor znanstvenega centra za javno zdravje, pravi, da če bi bilo resnično v interesu podjetja, da se spopade z debelostjo, bi nehali nasprotovati davku na sladke pijače. »Skušajo razorožiti javnost,« je še povedal Johnson. Kljub vsemu pa pri Beverage Digest poročajo, da pitje gaziranih pijač v ZDA od leta 1998 do danes strmo upada.