Ključna konkurenčna prednost podjetja je hitra odzivnost na dogajanja na trgih ob hkratni visoki stopnji obvladovanja tveganj, njegova rast pa je tesno povezana z demonopolizacijo trgov. Širitev na nove trge poteka premišljeno in selektivno, po korakih in ob pravem času. Kupci na večini trgov so podjetja, v manjši meri, predvsem v Sloveniji, pa tudi gospodinjstva. Hitra rast podjetja je le posledica tega, da uresničuje svoj osnovni cilj - biti in ostati najboljši.

V prvem mandatu so v skupini s strategijo hitre rasti uspešno gradili prepoznavnost družbe ter krepili njeno moč na energetskih trgih jugovzhodne Evrope. V letu 2011 so tako dosegli milijardo evrov prodaje. V drugem mandatu, po letu 2011 pa so strategijo rasti preusmerili v gradnjo sodobne korporativne strukture podjetja in sočasno okrepili obvladovanje tveganj s ciljem prilagoditve organiziranosti in funkcionalnosti procesov ter z načrtovanjem kariernega in osebnega razvoja zaposlenih v skupini.

Skupina GEN-I je s svojimi družbami aktivna na trgih Avstrije, Italije, Nemčije, Madžarske, Romunije, Bolgarije, Srbije, Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Makedonije, Albanije, Grčije in Turčije. Sodeluje z več kot 1600 partnerji na 17 trgih in zlasti na manj likvidnih trgih jugovzhodne Evrope dosega precejšnjo rast tržnih deležev. Danes zaposluje že 140 ljudi.

Njeni poslanstvo, vizija in vrednote temeljijo na partnerskih odnosih s trgovci, dobavitelji in kupci na eni ter z bankami, borzami in klirinškimi hišam ter sistemskimi operaterji na drugi strani, v središču pozornosti pa so vedno zaposleni. Zadovoljstvo vseh deležnikov družbe skupine dosegajo z inovativnostjo in prilagodljivostjo.

Želijo biti najboljša izbira za kakovostno in zanesljivo sodelovanje na področju trgovanja, odkupa in prodaje električne energije. To dosegajo s prodornostjo in zagotavljanjem pravega ravnotežja med globalnimi trgovalnimi in lokalnimi prodajnimi principi delovanja ter s svežim, inovativnim in partnerskim pristopom.

Z znanjem, profesionalnim pristopom in ustvarjalnostjo učinkovito tržijo električno energijo tako, da proizvodnim virom omogočajo obvladovanje tveganj, končnim porabnikom pa zagotavljajo kakovostno storitev celovite preskrbe in obvladovanje stroškov nakupa energije. Z nenehnim povečevanjem in združevanjem konkurenčnih prednosti dosegajo odlično ekonomijo obsega in tako še dodatno povečujejo zanesljivost preskrbe.

Z ustrezno notranjo organizacijo in kakovostnimi kadri v skupini zagotavljajo visoko stopnjo odzivnosti, izkoriščajo tržne priložnosti, uvajajo inovativne projekte in podpirajo poslovna partnerstva, ki prinašajo vzajemne koristi.

Cilji skupine GEN-I so tudi v konkurenčno vse ostrejših razmerah ohraniti in še izboljšati svoj položaj. To jim uspeva z novimi inventivnimi pristopi in produkti električne energije ter stalnim razvojem trgovskih aktivnosti. S hitrostjo, prilagodljivostjo in vrhunskim znanjem izkoriščajo priložnosti na razvijajočih se elektroenergetskih trgih in s tem krepijo svojo prepoznavnost v regiji.

Uspešnost nadgrajujejo tako, da krepijo in širijo infrastrukturo za potrebe mednarodnega trgovanja z električno energijo in čezmejnimi prenosnimi zmogljivostmi ter optimalno koordinirajo aktivnosti v podjetjih na številnih tujih trgih. Končnim odjemalcem ponujajo napredne in inventivne produkte pri oskrbi z električno energijo ter zagotavljajo prijazne in profesionalne storitve za učinkovitejše odločanje o nakupu električne energije in za boljše upravljanje odjema pri strankah. Hkrati proizvodnim virom, vključenim v bilančno skupino, s preglednimi partnerstvi omogočajo optimalno prodajo proizvedene energije in obvladovanje tveganj, povezanih z nenapovedanimi izpadi proizvodnih enot. V notranjih procesih nenehno optimizirajo in povečujejo učinkovitost, kar se vedno znova potrjuje tudi v odzivnosti celotne skupine GEN-I ter v usklajenosti nastopanja in profesionalizmu do zunanjih partnerjev.

V širšem pojmovanju družbene odgovornosti GEN-I z zniževanjem marž monopolistov in posledično manjšanjem stroškov podjetij izrazito prispeva k dvigovanju konkurenčnosti gospodarstev, kjer deluje.