Ameriški velikan je tako v drugih treh mesecih leta dobavil dobrih 17 milijonov ipadov, kar je nov četrtletni rekord. Prejšnjega je postavil v zadnjem trimesečju lani, ko je dobavil 15,4 milijona teh daleč najbolj priljubljenih tablic. V medletni primerjavi je Apple v drugem četrtletju dobavil za 84,3 odstotka več ipadov.

Applov tržni delež se je v primerjavi s prvim četrtletjem zvišal z 61,5 na 68,2 odstotka. "Ogromna večina potrošnikov pri nakupu raje izbere ipade kot izdelke konkurence," so poudarili v IDC.

Apple ohranja primat

Daleč za Applom je namreč južnokorejski Samsung, ki je v drugem četrtletju dobavil malo manj kot 2,4 milijona tablic Galaxy, kar pa je vseeno za skoraj 118 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Samsung je svoj tržni delež glede na prvo trimesečje okrepil s 7,3 na 9,6 odstotka.

Amazon se je pobral po zelo slabem prvem četrtletju in prodal dobrih 1,2 milijona tablic Fire. Te sicer prodaja le na ameriškem trgu. V luči omejenega območja prodaje je Amazonov tržni delež le petodstoten.

Še nižje na lestvici sta tajvanska Asus in Acer s 3,4-odstotnim oziroma 1,5-odstotnim tržnim deležem.

IDC pričakuje, da se bo konkurenca na trgu tablic v drugi polovici leta ob vstopu v predpraznično nakupovalno sezono še okrepila, pri čemer bodo na voljo tablice z Applovim, Googlovim ali Microsoftovim operacijskim sistemom. Takšna velika izbira bi lahko koristila Applu s svojim preskušenim proizvodom ali pa kupce celo odvrnila od nakupov, ocenjujejo v IDC.