Podjetje bo letos brez težav preseglo lanskih 4,8 milijona evrov prihodkov, ki so jih ustvarili skupaj z avstrijskim podjetjem. "Letos že imamo 3 milijone evrov prihodkov in 2 milijona odprtih naročil. Prvič bomo tudi konsolidirali Ameriko, Singapur, Indijo in Nemčijo, tako da bo končna številka kar lepa," pravi Andrej Orožen, poslovni direktor Dewesofta.

Ocene rasti so različne, nedvomno pa drži, da je podjetje v položaju, ki mu daje neslutene možnosti rasti, se zaveda Orožen. "To nam omogoča trenutna paleta izdelkov, odlična razvojna in tržna ekipa, predvsem pa jasna vizija in dolgoročni načrt tehničnega direktorja dr. Jureta Kneza, kako nadaljevati razvoj izdelkov in kako doseči, da skupek strojne in programske opreme prinese na trg izdelke, ki niso primerljivi z že izdelanimi." V prihodnjih dveh letih bi v Dewesoftu radi postali vodilni na svojem področju.

Merilna naprava sirius ima, denimo, tolikšen razpon, da lahko izmeri širino lasu ali dolžino hiše, zato po njih povprašujejo predvsem večji sistemi, s čimer je "večja" tudi vsaka stranka. Na njihove novosti se je najhitreje odzvalo azijsko tržišče, Evropa pa se po Orožnovem mnenju že značilno na novosti odziva nekoliko počasneje, a vztrajno, kar dokazuje tudi rekordni posel, ki so ga sklenili s švedskim Volvom.

V Dewesoftu se zavedajo, da mora širitev na nove trge spremljati tudi produktivnost v domačem podjetju. "V preteklih letih smo odpirali nova tržišča v Rusiji, Romuniji, na Madžarskem in odprli podjetje v ZDA, hkrati pa smo tudi ogromno vlagali v razvoj," pojasnjuje Orožen in dodaja, da se je ekipi prodajnikov nedavno pridružil še zastopnik iz Brazilije.