Bobinac je zatrdil tudi, da se zaradi selitve dela proizvodnje iz Velenja na druge lokacije izven Slovenije, predvsem v Srbijo, število zaposlenih na lokaciji v Velenju ne bo zmanjšalo.

Po njegovih pojasnilih si želijo v Velenje preseliti proizvodnjo pralnih, sušilnih in pomivalnih strojev iz švedske hčerinske družbe Asko, ki posluje negativno in pod načrtom, vendar šele, ko bo to sprejel tudi upravni odbor Aska. V Asku, ki zaposluje okrog 500 delavcev, načrtujejo ohranitev razvoja, vodenje in upravljanje blagovnih znamk ter marketinške aktivnosti.

Če bo upravni odbor Aska v petek podprl selitev, bo Gorenje proizvodnjo pomivalnih strojev, ki jih doslej ni proizvajalo v Velenju, preselilo predvidoma prihodnje poletje. Na lokaciji v Velenju vodstvo Gorenja razmišlja tudi o drugih proizvodnih programih, eden izmed njih je tudi elektronika.

Bobinac je poudaril, da je lani Gorenje zaradi močno spremenjenih okoliščin poslovanja sprejelo novo triletno razvojno strategijo. Ta predvideva 1,5 milijarde evrov prihodkov leta 2015 oz. 3,8 odstotka več kot lani in širitev na hitro rastoče trge Brazilije, Rusije, Indije in Kitajske ter v ostale čezmorske države, več kot 25-odstotni delež blagovnih znamk v visokem cenovnem razredu.

Hkrati strategija predvideva, da bo leta 2015 temeljna dejavnost družbe, torej proizvodnja izdelkov za dom, 90-odstotna. V strukturi prihodkov je delež te proizvodnje trenutno 85-odstoten.

Uprava Gorenja načrtuje tudi nov poslovni model, organizacijsko upravljanje s človeškimi viri in korporacijsko upravljanje.

Gorenje prav tako načrtuje izboljšanje izdelčne in geografske strukture prodaje z zmerno rastjo obsega, stroškovno racionalizacijo proizvodnih lokacij, usmeritev v izdelke z višjo dodano vrednostjo, povečanje sposobnosti samofinanciranja v funkciji financiranja razvoja in razdolževanja ter optimizacijo glavnih elementov razdolževanja. Po mnenju prvega moža Gorenja je družba že v fazi zmanjševanja svoje zadolženosti.

Dividenda politika skupine Gorenje in njene matične družbe pa bo v letih strateškega obdobja ostala skladna s politiko, ki je bila v veljavi pred letom 2009. Tako bo za dividende vsako leto namenjena do ena tretjina čistega dobička skupine Gorenje.

Po Bobinčevi oceni tržne negotovosti iz leta 2011 ostajajo enake tudi letos. Izzivi za skupino Gorenje so nepredvidljivo gibanje stroškov materiala, pritisk na prodajne mreže, previdnost končnih kupcev, ki imajo težave pri pridobivanju posojil, in morebitne nove težave trgovskih verig zaradi plačilne nediscipline.

Velenjske mestne svetnike je zanimalo, kaj se bo zgodilo z Gorenjem po letu 2015. Bobinac je pojasnil, da se po tem letu zgodba Gorenja nikakor ne bo zaključila. Gorenje bo še najprej proizvajalo tudi na lokaciji v Velenju, prvi mož družbe pa pričakuje, da bo Gorenje tudi po letu 2015 močna blagovna znamka.

Ob tem si Bobinac in velenjski svetniki želijo, da bi država upoštevala in podpirala uvajanje novih proizvodnih programov kakovostnih izdelkov, ustvarjanje novih delovnih mest z višjo dodano vrednostjo, domačih gospodarskih družb pod enakimi pogoji kot vlaganja tujih investitorjev.