Kot je povedal Černač, sta s hrvaškim kolegom govorila o razvoju prometnih koridorjev. Strinjala sta se, da je treba v okviru severnega Jadrana nadaljevati s povezovanjem pristanišč Reka in Koper. Bila sta tudi enoglasna, da gre za skupni prostor, ki bo lahko le s povezavo dosegel dodatne sinergijske učinke.

Glede sodelovanja med letalskima prevoznikoma je Černač pojasnil, da so vsi dogovori glede sinergijskih učinkov dobrodošli, pri njih pa ni izključeno tako ali drugačno strateško povezovanje. V primeru Adrie Airways bo moralo tako ali drugače priti do vstopa nekega strateškega partnerja, kar pa ni ovira za regijsko ali meddržavno sodelovanje, je še povedal Černač.

Po besedah njegovega hrvaškega kolega pri dogovoru glede sodelovanja letalskih prevoznikov nista prejudicirala nikakršnih rešitev, odločila pa sta se za napredovanje sodelovanja po korakih.

Kot je Hajdaš Dončić nadaljeval, je hrvaški letalski prevoznik Croatia Airlines v začetni fazi prestrukturiranja, tuji svetovalci pa bodo njegovi upravi in njegovemu nadzornemu odboru predlagali nov poslovni model.

Kljub temu sta ministra danes začela zgodbo in tako rekoč zadolžila upravi obeh letalskih družb, da se začneta "nežno in brez turbulenc" pogovarjati o morebitnem sodelovanju, je pojasnil. To je lahko marketinško, strateško ali lastniško. Obe strani ne izključujeta nobenega modela sodelovanja, zaradi občutljivosti teme pa sta se odločila za razumski pristop, je opozoril.

Nacionalna letalska prevoznika lahko sodelujeta na podlagi številnih sinergijskih momentov, obe državi pa sta lahko pri tem zmagovalki, je menil in dodal, da sta Slovenija in Hrvaška majhni, a ponosni evropski državi, ki sta zgodovinsko, v sedanjosti in prihodnosti, medsebojno povezani. Posebej pri razvoju železniške in cestne infrastrukture, enako pa velja za zračni promet, je poudaril.

Hrvaški minister je izrazil tudi veliko zadovoljstvo nad današnjim pogovorom, ki je bil po njegovem strateški in hkrati operativen. Ministra sta obravnavala tudi vprašanja, povezana z obmejno infrastrukturo, s cestami in mostovi. Strinjala pa sta se glede medsebojne pomoči in skupnem lobiranju pri ustvarjanju skupnih železniških in cestnih koridorjev, je še povedal Hajdaš Dončić.