Osrednja tema tekmovanja, ki ga je po zgledu hrvaškega kluba diplomantov IEDC letos prvič organiziral tudi IEDC Alumni klub Slovenija, je bila »Inovacije in rast«. Študijo primera so izbrali člani slovenskega kluba diplomantov v sodelovanju z IEDC-Poslovno šolo Bled. Sedem ekip iz različnih slovenskih podjetij je po dveh dneh timskega dela svoje rešitve konkretne poslovne situacije predstavilo strokovni žiriji, ki je odločila, da je tim iz podjetja Elektro energija najbolje oblikoval strategijo rasti za podjetje iz študije primera. 

»Udeleženci tekmovanja so dobili zahtevno nalogo, da poiščejo inovativno rešitev za uspešno svetovno podjetje, vodilno v svoji niši; z njihovimi rešitvami in predstavitvami, ki so primerljive z odzivi managerjev iz različnih drugih držav na ta poslovni primer, smo na splošno zelo zadovoljni, zmagovalni tim pa nas je prepričal z zelo inovativno idejo, obenem zelo enostavno in izjemno učinkovito, ter prepričljivim nastopom,« je poudaril predsednik žirije dr. Nenad Filipović.

»Občutki so izjemni, reševanje poslovnega primera je bilo naporno, razvili pa smo idejo, v katero smo resnično verjeli, kar je zagotovo prispevalo k zmagi, povratne informacije s strani žirije pa nam bodo vsekakor pomagale pri našem nadaljnjem delu,« so povedali člani zmagovalnega tima.

IEDC sicer trenutno uvaja že 15. poslovni klub v Afriki, zato so se odločili tekmovanje v reševanju študij poslovnih primerov letos postopoma razširiti tudi na druge države, septembra pa bomo na Bledu organizirali mednarodno tekmovanje, t.i. 'Global IEDC Case Study Competition', je pojasnila prof. dr. Danica Purg, dekanja in direktorica IEDC-Poslovne šole Bled.

IEDC-Poslovna šola Bled bo zmagovalni ekipi iz Slovenije ponudila tridnevno udeležbo na izbranem predavanju v razredu MBA, septembra pa se bo z zmagovalci iz drugih držav na mednarodnem tekmovanju IEDC v reševanju študij primerov pomerila za glavno nagrado, dvodnevni seminar po meri za podjetje, ki je poslalo najuspešnejšo ekipo.