Osrednja misel kampanje, imenovane "Čas je za Skype", je, da facebook in twitter "degradirata človeštvo", Skype pa ohranja pristne stike med uporabniki. Twitter je poznan po objavah, dolgih 140 znakov, facebook bo statusih, Skype pa je sedaj stopil v ospredje in razglasil, da njihovo pogovarjanje prek spleta, pri katerem se sogovornika vidita, kar pomeni, da se vidijo tudi čustva, ki jih med pogovorom izražata, ljudi zbližuje tudi v resničnem svetu.

V oglasih, ki so jih v Veliki Britaniji predstavili 2. aprila, ameriškemu tržišču pa naj bi jih predstavili v prihajajočih mesecih, najdemo tudi takšne zapise:

Kdaj je LOL zamenjal zvok smeha? (opomba: LOL – spletna kratica za "laughing out loud", smejanje na glas)

Kdaj je postalo sprejemljivo, da mami za rojstni dan voščimo prek sms-a?

Ljudje smo bili ustvarjeni, da vidimo, slišimo in čutimo.

140 znakov ni isto, kot če smo z ljudmi v stiku.

Enosmerna vozovnica nazaj k človečnosti.

Nadgraditev objave statusa v prvovrsten pogovor.

"Dobrodošli nazaj v človeštvu"

Obsedenost s spletnimi družbenimi omrežji (kakor tudi spletom samim) je velika težava ne le današnje mladine, ampak celotne generacije človeštva. Mnogi se tako že odpravljajo na "odvajanje“ od spleta ali pa eksperimentirajo z zapustitvijo facebooka. Če gledamo s tega zornega kota, na Mashable piše Sonia Paul, je potem nova kampanja Skypa ostro opozorilo ali klic k streznitvi vsem uporabnikom, naj se umaknejo stran od računalnika in se odpravijo v resnični svet. Tako bi lahko gledali na kampanjo, če ne bi bila sicer polna ironije. In medtem ko Skype napada tako facebook kot twitter in ju obtožuje, da ljudje zaradi njiju izgubljajo pristen človeški stik, obe družbeni omrežji uporablja za lastno promocijo.

Skype pravzaprav promovira svojo ponudbo video pogovora, pri katerem se uporabnika sicer vidita, pa je vendarle še vedno treba vedeti, da sta fizično ločena in se zatorej druženje še vedno odvija na spletu, torej v navideznem, ne pa resničnem svetu.