Med nesrečo je bila naprava za delovanje semaforja uničena, Direkcija RS za ceste pa je poskrbela za ureditev montažnega krožišča. Kljub temu da gre za zelo začasno rešitev (zaradi premajhnega obsega je možna vožnja skoraj naravnost), pa se je ideja o krožišču na tej prometni vstopni točki v Škofjo Loko zelo prijela. Pretočnost se je občutno izboljšala. Po podatkih policije do kakšne nesreče v montažnem krožišču še ni prišlo. Občina Škofja Loka je državnim organom že predlagala, naj čim prej poskrbijo za projekt varnega začasnega krožišča z večjim obsegom in varnimi prehodi za pešce, hkrati pa naj preučijo še možnost ureditve stalnega krožišča. Semaforje sicer tudi na državnih cestah upravlja občina, škofjeloški župan Miha Ješe pa je dejal, da bi semaforje že lahko prižgali, a da jih "ne pusti". "Vse bomo naredili za to, da čim prej dobimo varno krožišče. Z državo se glede tega dogovarjamo. Če pa bodo na direkciji ocenili, da je treba odstraniti začasno krožišče in prižgati semaforje, se bomo teh navodil držali," je zatrdil Ješe. Na občini bodo poskrbeli tudi za to, da se vozniki seznanijo s pravilno vožnjo skozi krožišče.

Na direkciji za ceste so zatrdili, da bodo naročili načrte, ki bodo pokazali, ali trenutna rešitev z minimalnimi posegi na začasnem krožišču lahko ostane oziroma kakšne dodatne gradbene in druge ukrepe je treba narediti, da bo ta rešitev optimalna, čeprav problem kolesarjev in pešcev ni rešen. "Na podlagi tega bodo sprejete odločitve o nadaljnjih korakih. Tako pomembne odločitve lahko torej sprejme samo stroka," je razložila Sandra Kržan z direkcije za ceste. Za pravo stalno krožišče pa so potrebni temeljite strokovne analize in dolgotrajnejši postopki.