Ideja oglaševalske agencije BBH, da brezdomci postanejo mobilne vroče točke, na kar opozarjajo z majicami z napisom: "Sem 4G vroča točka,“ priporočena cena za storitev pa je dva dolarja za petnajst minut, je prejela številne kritike. Nasprotniki pravijo, da je projekt sramoten, dehumanizirajoč, pokroviteljski in odvraten.

Akcija newyorške agencije je posodobitev načinov, na katere brezdomci pridobivajo svoj minimalni zaslužek. Do sedaj je dobro poznana praksa prodaje časopisov oziroma revije. Avtorji akcijo tako razumejo kot dobrodelni projekt, v okviru katerega bodo brezdomcem ponudili Mi-Fi naprave, ki bodo omogočale hitro povezovanje na medmrežje.

Brezdomcem so predlagali, da naj se postavijo na frekventne točke, kjer bodo imeli veliko možnosti za trženje svoje usluge, ki jo je mogoče uporabljati v radiju devet metrov od človeške vroče točke. In kaj meni potencialni ponudnik? "Vsak šesti od 20 ljudi, ki jim čistim čevlje, ima v rokah iPhone, Blackberryja ali kaj podobnega in poskuša priti na internet. V tem vidim poslovno priložnost, tudi obvezna majica me pri tem ne bo motila."

Promocijski video BBH-a, ki so ga prikazali na konferenci za glasbo in tehnologijo v Austinu v Teksasu, prikazuje enega izmed ponudnikov žive vroče točke. Brezdomcu Clarenceu je dom odnesel orkan Katrin, od takrat pa je tudi v finančnih težavah. Glede na reakcije javnosti še ni jasno, ali bo ideja dejansko zaživela.