Vozni red je prilagojen stavki, je za STA potrdil predstavnik za odnose z javnostjo Croatia Airlines Davor Janošić. Dodal je, da so v prvih urah stavke na zagrebško letališče prispela štiri letala, pravočasno pa so poletela letala proti Londonu, Münchnu, Dunaju, Parizu, Koebenhavnu in Frankfurtu. Med stavko bodo morali odpovedati 29 poletov, 27 pa jih bodo kljub temu opravili, nekatere sicer ob spremenjenih urah. Janošić je pojasnil, da so v sredo zvečer sindikati kabinskega osebja upravo družbe obvestili, da zaradi "formalnih razlogov" v stavki ne bodo sodelovali. Samostojni sindikat letalskih inženirjev in tehnikov pa ni niti napovedal svoje udeležbe v stavki, ker se je z upravo dogovoril o nadaljevanju pogajanj o kolektivni pogodbi.

Koordinacija sindikatov Croatia Airlines se je za stavko odločila, ker uprava ni sprejela njihovih zahtev v pogajanjih o novi kolektivni pogodbi. Sindikati poudarjajo, da ne nameravajo popustiti in trdijo, da so njihove zahteve minimalne. Med drugim nasprotujejo zaposlovanju ljudi preko agencij za zaposlovanje, zahtevajo pa tudi ureditev sistema napredovanj znotraj družbe. Ob tem opozarjajo, da je tudi varnost letenja na nižji ravni kot v preteklosti. Sindikati so opozorilno stavko napovedali konec februarja, v vmesnem obdobju pa so večkrat ponovili, da družba zaradi stavke ne bo imela poslovne škode, temveč bo morda celo privarčevala, saj Croatia Airlines zaradi nedobičkonosnih poletov dnevno ustvari za 147.000 evrov izgube. Opozorilna stavka bo potekala 24 ur oziroma do odločitve stavkovnega odbora o prekinitvi stavke.

V imenu sindikata pilotov je Hrvoje Bušić danes dejal, da so morali spoštovati predpise in 34 izmed 150 pilotov Croatia Airlinesa tudi danes dela. "Borimo se za naša delovna mesta, da ne bi po poletni sezoni končali tam, kjer sta končala Malev in Spanair," je dejal. V sindikatih ocenjujejo, da bo očitno prišlo do privatizacije družbe ter pričakujejo, da se bo hrvaška vlada, ki je lastnica letalskega prevoznika, vključila v pogajanja. V upravi so danes zatrdili, da privatizacije družbe zaenkrat nihče ne omenja. Če bo do nje prišlo, pa je uprava pripravljena na nove pogovore o kolektivni pogodbi, je poudaril predsednik uprave Croatia Airlines Srećko Šimunović. Kot je dodal, so sprejeli štiri od enajstih zahtev sindikatov, ostale pa niso v skladu z zakoni in jih ne morejo sprejeti, ker članom uprave grozi kazenska odgovornost. Šimunović je potrdil, da so del letov Croatia Airlines med stavko prevzeli piloti slovenske družbe Adria Airways. Ob tem je spomnil, da so pilotom v Sloveniji decembra znižali plače za 35 odstotkov, medtem ko povprečna plača v Croatia Airlines znaša približno 1200 evrov.

Izpostavil je, da bo družba poleg 200.000 evrov neposredne škode zaradi 24-urne stavke utrpela še za približno 100.000 evrov dodatnih stroškov zaradi vnovičnega urejanja voznega reda. Zaradi stavke danes ni moglo poleteti iz Zagreba več kot 1000 potnikov. Kot je ponovil, bodo potniki svoje vozovnice lahko zamenjali brez dodatnih stroškov. Če pa bodo zaradi odpovedanih poletov obupali, jim bo Croatia Airlnes denar v celoti povrnila. Po oceni uprave letalskega prevoznika stavka pomeni izsiljevanje zaradi sledenja nekaterim osebnim interesom v škodo dolgoročnih interesov družbe in zaposlenih. Po izračunu uprave naj bi zgolj negmotne sindikalne zahteve stroške družbe v letošnjem letu zvišale za 18 milijonov kun (2,4 milijona evrov), v letu 2013 pa za 22,5 milijona kun (okoli tri milijone evrov).