Kot piše Žurnal24, Gorenak pravi, da je ena od rešitev, ki jo vidi, ta, da se zakonsko določi določeno število kilometrov, ki jih bo država še plačevala za potne stroške, recimo 60 kilometrov, lahko tudi kaj več, morda 100 kilometrov. V vseh ostalih primerih nad to mejo pa le v primeru, če država posamezniku ne bi mogla zagotoviti nastanitvenih kapacitet. Gorenak je na svojem blogu zapisal, da mora zakon zajeti vse kategorije javnih uslužbencev.

Kot piše brezplačnik, Gorenak v luči vsesplošnega zategovanja pasu meni, da bi morali sredstva ne samo omejiti, pač pa tudi prerazporediti. Notranji minister poudarja, da je nesprejemljivo, da se v Ljubljano in na Primorsko vozijo policisti s Štajerske in Prekmurja, potni stroški pa tako znajo segati tudi čez 1500 evrov mesečno.

Zakaj se mora policist iz Radovljice ali Ljubljane voziti v Koper ali Metliko, če želi delati na kadrovsko podhranjeni policijski postaji v neposredni bližini, kamor gre lahko peš," se je za brezplačnik vprašal vodja Sindikata policistov Slovenije (SPS) Zoran Petrovič. Po njegovih besedah lahko rešitev v krizi predstavlja tudi dodelitev praznih ali novih stanovanj, ne samskih domov.

"Pod takšnimi pogoji bi skoraj zagotovo dobili kadre z območij, kjer zdaj ni zanimanja. Ne bo samo precejšnjih prihrankov, ampak bo posledično tudi boljša varnost državljanov. Vsako enostransko poseganje v pravice brez usklajevanja s socialnimi partnerji bo pripeljalo do upravičenega revolta zaposlenih. Slovenija je še vedno pravna in socialna država, kjer ne vlada revolucionarno pravo," je za Žurnal24 še dodal sindikalni šef.

Štirikrat več denarja kot za opremo

Vinko Goranak je na blogu med drugim razkril, da številke kažejo, da iz državne blagajne odteče za potne stroške skoraj štirikrat toliko denarja, kot za opremo. In ravno področje opreme je po njegovem mnenju tisto, na čemur ne bi smeli varčevati. Kot pravi, ne gre le za vsakodnevno opremo, kot so uniforme, ampak predvsem za zaščitna sredstva policistov, za specialno opremo, za vozila in vse ostalo.

Gorenak opozarja, da ne moremo pristajati na to, da bi se policisti vozili v vozilih, ki bi bila na meji tehnične brezhibnosti ali kaj podobnega, ne moremo pristati na to, da bodo življenja policistov, zaradi pomanjkljive opreme ogrožena.