Šok po nesreči, v kateri je po zadnjih podatkih umrlo najmanj 49 ljudi, medtem ko se jih je poškodovalo več kot 650, je očitno zelo hud, saj gre za najhujšo železniško nesrečo v Argentini v zadnjih 40 letih. Največja tragedija doslej se je zgodila zdaj že davnega leta 1970, ko je v predmestju argentinske prestolnice, kjer sta pri polni hitrosti trčila dva vlaka, umrlo več kot 230 ljudi.

Predvčerajšnja nesreča se je zgodila na železniški postaji Once v Buenos Airesu v času jutranje konice, ko je bilo na postaji okoli 2000 ljudi. Vlak je na postajo pripeljal s hitrostjo 26 kilometrov na uro, vendar ga strojevodja kljub zaviranju ni mogel ustaviti, tako da se je z 20 kilometri na uro zaletel v peron. Najslabše jo je odnesel prvi del kompozicije, saj so bili v trčenju povsem uničeni lokomotiva in prva dva vagona. Vlak je imel namreč skupaj osem vagonov, večina tistih, ki so umrli, pa je potovala v prvih dveh. Po poročanju nekaterih tujih medijev je bilo na desetine ljudi kar nekaj ur ujetih v razbitinah, vendar so kasneje vse uspešno spravili na varno. Mnogo poškodovanih, ki jih zdravijo v različnih mestnih bolnišnicah, je še vedno v kritičnem stanju, zato se oblasti bojijo, da bo število žrtev še naraslo.

Vse kaže, da so za nesrečo krive težave z zavorami, čeprav uradnih izsledkov preiskave še ni, zato še ni povsem izključena niti krivda 28-letnega strojevodje, ki se je v nesreči lažje poškodoval. Argentinske oblasti so včeraj sporočile, da je bilo v času nesreče na vlaku od 1200 do 1500 potnikov, medtem ko je minister za promet Juan Pablo Schiavi na novinarski konferenci ocenil, da je bilo v prvih treh vagonih več potnikov, kot jih dovoljuje pravilnik.

Zaradi tokratne nesreče je bilo slišati veliko kritik na račun slabe varnosti v železniškem prometu, saj naj bi bil precejšen del železniškega omrežja star in potreben popravil. V zvezi s tem se je oglasil tudi predstavnik sindikata zaposlenih na železnicah Edgardo Reinoso, ki je dejal, da je za nesrečo odgovorno podjetje TBA, v lasti katerega je tudi vlak in ki naj bi bilo znano po pomanjkljivem vzdrževanju in improvizaciji. Za težave je okrivil tudi pomanjkljiv nadzor države nad železniškim prometom, medtem ko so v omenjenem podjetju izrazili globoko obžalovanje zaradi nesreče in poslali sožalja družinam umrlih.