V omenjeni nesreči trajekta Costa Europa, ki je potonil v ob sidrišču v Egiptu leta 2010, so umrli trije člani posadke, k sreči ni umrl nihče od 1500 potnikov. Nesrečo mora v takih primerih preiskati država, pod katere zastavo pluje ladja, poročila o nesreči pa naj bi bila oddana Mednarodni pomorski organizaciji (IMO). A italijankse oblasti, ki so za to odgoovrne, tega niso storile. Njihov pomorski register trdi, da so poročila storgo zaupna.

''Brez kakršnegakoli poročila o preiskavi ali kakršnekoli druge inforamcije s strani Italije, IMO nima ničesar, na podlagi česar bi lahko sprejeli kakršnokoli odločitev,'' je povedala njihova predstavnica. Allan Graveson, višji državni tajnik pomorskega združenja Nautilus International, je dejal, da je dejstvo, da Italija ni oddala nobenega poročila '' manifest neuspeha internacionalnega regulatornega sistema.'' ''Države bi morale imeti kapacitete, da izpeljejo polno preiskavo in nato svoje ugotovitve pošljejo na IMO – za dobrobit varnosti v pomorskem prometu.''

Več o nedavni nesreči Coste Concordie si preberite TUKAJ.

V času nesreče so Egiptovske oblasti dejale, da so bili glavni krivci za nesrečo člani posadke, Costa Cruises, lastnik Europe in tudi nedavno potopljene Concordie pa so trdili, da je bilo za nesrečo krivo slabo vreme.

Sicer pa so potniki na Europi za BBC povedali, da je posadka takoj po nesreči več kot eno uro hodila iz podpalubja povesem premočena, ko pa so jih vprašali, ali je kaj narobe, so dejali, da ni nič narobe in da gre le za vajo. Eni od potnic so celo dejali, da ni potrebe po rešilnem jopiču. K sreči so vseh 1500 potnikov rešili.

Costa Cruises je za BBC med drugim povedala, da sami imajo poročila o nesreči Europe, a da so slednja stvar podjetja ter zato nimajo nikakršnega namena razkriti jih.