V omenjenih dveh državah ter deloma tudi v Avstraliji se je rast prodaje lani občutno upočasnila, so ta teden sporočili iz tovarne čokolade Lindt & Sprüngli. Padec prodaje pripisujejo izredno težavnemu ekonomskemu okolju in deloma tudi izredno visokim temperaturam v spomladi in pozni jeseni.

Zaradi močnega švicarskega franka se je prodaja Švicarjev lani zmanjšala za 3,5 odstotka na 2,49 milijarde frankov (2,1 milijarde evrov), a organska rast je bila šestodstotna. V celoti gledano so se sicer tržni deleži družbe lani kljub upadu prodaje povečali. Podrobnosti o poslovanju v letu 2011 bo vodstvo družbe predstavilo 1. marca.

Najbolje so se prodajali v zlat papir zaviti čokoladni medvedki, s katerimi je Lindt & Sprüngli pred božičem obogatili svojo ponudbo. S tem se je družba še za korak približala svojemu cilju, da tudi za pomembno božično obdobje razvije globalno prepoznaven izdelek, podobno kot ji je uspelo z zlatim zajčkom za veliko noč.

V švicarskem proizvajalcu čokolade so zadovoljni tudi s prodajo v Hongkongu, zaradi česar načrtujejo še bolj suveren prodor na kitajski trg.