"General Motors je ohranil prednost pred konkurenco kljub upočasnitvi gospodarske rasti in padcu povpraševanja," je ob predstavitvi rezultatov prodaje dejal predsednik GM China Group Kevin Wale. Kitajska, ki je leta 2009 prehitela ZDA in postala največji avtomobilski trg, tako postaja vse pomembnejši trg za največje avtomobilske proizvajalce, kot sta General Motors in Volkswagen.

Samo decembra je General Motors s 169.797 prodanimi avtomobili beležil 9,8-odstotno rast prodaje. Kitajska je sicer v zadnjih tednih uvedla ukrepe za ohranitev domače avtomobilske proizvodnje z uvedbo novih dajatev za nekatere avtomobile uvožene iz ZDA. Napovedali pa so tudi, da bodo ukinili spodbude za tuje vlagatelje v avtomobilski sektor.

Kljub temu pa se zanimanje tujih proizvajalcev za vlaganje v avtomobilsko industrijo na Kitajskem ne zmanjšuje, saj je Volkswagen prejšnji teden napovedal, da bo na Kitajskem odprl novo tovarno, v kateri bi leta 2014, ko bo izgrajena, letno izdelali okrog 300.000 vozil, še poroča AFP.