Direktor podjetja Pipistrel Ivo Boscarol je projekt GreenFlight WorldFlight poimenoval za slovenski projekt, ki združuje slovenska podjetja in njihovo letalsko in logistično znanje. Slovenska letalska industrija je majhna, vendar v svoji niši vodilna v svetu, je dodal. Pipistrelov virus lahko leti nad Mount Everestom, opremljen je s padalom za reševanje letala, omogoča hitrosti do 300 kilometrov na uro, okoli 4000 kilometrov doleta z enim polnim rezervoarjem ter letenje v temperaturah od -50 do +50 stopinj Celzija. Polet bo sicer ekološko naravnan, saj letalo v svoji kategoriji porabi najmanj goriva na preleteno razdaljo.

Lenarčič je z ultralahkim letom preletel svet že leta 2004, tokrat pa se ga bo lotil v smeri proti zahodu, saj naj bi še danes pristal v Maroku, nato pa nadaljeval proti Senegalu. Na poti bo šestkrat preletel ekvator, prečkal več kot 60 držav na sedmih celinah, pot pa ga bo vodila tudi čez Antarktiko in najvišji vrh sveta Mount Everest. Slovenski Petrol sodeluje pri projektu z gorivom in strokovnimi nasveti, je vlogo podjetja predstavil direktor marketinga Rok Cuderman. Direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak je poudarila pomen trajnostnega razvoja za turizem, ki je poleg promocije države tudi glavni razlog za sponzorstvo projekta. Slovenija spodbuja z njim mednarodno javnost, da se še bolj zavzema za varovanje okolja in reševanje problematike podnebnih sprememb, je dodala Pakova. Po besedah predsednika uprave Aerodroma Ljubljana Zmaga Skobirja se letalstvo danes precej ukvarja s problematiko onesnaževanja zraka, Pipistrelov virus pa predstavlja morebitno rešitev. Dodal je, da pričakuje od Lenarčičevega projekta, da bo na Brnik pripeljal še "večje ptice", ki bodo redno povezovale različne dele sveta.