Z novim letom bosta ukinjeni tudi splošna in upokojenska kombinirana vozovnica in komercialni popust za prevoz v mestnem potniškem prometu, ki so ga lahko uveljavljali imetniki kombiniranih šolskih vozovnic. Nespremenjena ostaja tudi cena letne prenosne terminske vozovnice (420 evrov).

Čeprav je bila predvidena tudi podražitev šolskih mesečnih vozovnic, pa cene teh vozovnic ostajajo nespremenjene, in sicer 17 evrov. Zdaj že nekdanji župan Zoran Janković si je namreč premislil tik pred sejo mestnega sveta, na kateri so mestni svetniki potrdili povišanje cen vozovnic, in ceno šolskih vozovnic ohranil nespremenjeno, vse dokler se mestna občina in država ne dogovorita o subvenciji.

Povišanje cen prevozov z mestnimi avtobusi pa ni naletelo na pozitiven odziv, čeprav so na Ljubljanskem potniškem prometu in Javnem Holdingu Ljubljana vztrajno zatrjevali, da ne gre za podražitev oziroma za povišanje cen, temveč zgolj za uskladitev cen na raven iz leta 2004. Koalicije za trajno prometno politiko takšna obrazložitev ni prepričala. Poudarjali so, da bi bila postopna podražitev enkratne vozovnice upravičena le ob hkratnem "znižanju cen mesečnih vozovnic, hitrejši zamenjavi odsluženih avtobusov z avtobusi, ki jih poganja zemeljski plin, namenski porabi dela parkirnin za sofinanciranje javnega in nemotoriziranega prometa ter povišanju parkirnin za osebna vozila in razširitvi parkirnih površin, na kateri se pobira parkirnina".

Kritikam se je pridružil tudi Fokus, društvo za sonaraven razvoj, ki je župana Jankovića in Ljubljanski potniški promet postavil na sramotilni steber zaradi odločitve o 50-odstotnem povišanju cene vozovnice. V Fokusu so takrat opozorili, da bo podražitev prispevala k temu, da se bodo ljudje odrekli trajnostnim navadam in uporabi javnega prometa, saj je "cena eden od glavnih argumentov, zakaj ljudje javnega prometa ne uporabljajo v večji meri".

Vendar vse te kritike niso zalegle. Na Ljubljanskem potniškem prometu in holdingu so vztrajali, da je "uskladitev cen" nujna, saj želijo več ljudi prepričati v nakup mesečnih vozovnic, ki naj bi bile po njihovem mnenju bolj privlačne, čeprav so ceno splošne mesečne vozovnice podražili za pet evrov. Ob napovedi podražitve je direktorica Javnega Holdinga Ljubljana Zdenka Grozde še odkrila, da so o podražitvah vozovnic razmišljali že tri leta, vendar se zadnji dve leti za podražitev niso odločili zgolj zaradi županove obljube, da javna podjetja v Ljubljani ne bodo dražila svojih storitev.