"Če ne bi bilo faliranih študentov, ne bi bilo Microsofta, Wikileaksa, Disneyjevih risank, relativnostne teorije v fiziki, ferrarijev, iphonov, ipadov, Facebooka, oddaje Slovenija ima talent..." preprosto pove nasmejana mlada podjetnica, ki se vseeno zaveda, da je dolžnost vsakega otroka, da mami prinese diplomo, nato pa se postavi na svoje noge in prične razmišljati s svojo glavo.

Za sedaj jima prodaja uspeva, saj sta v prvem letu uspela nabrati kar nekaj kapitala ter dobrih idej za širitev in bogatenje ponudbe. Hvaležna sta predvsem aktualnim socialnim omrežjem, predvsem facebooku, kjer z njuno idejo diha kar 53.000 privržencev oziroma bolje rečeno "oboževalk" ženskega spola. Mlada podjetnika pa nista sama, saj pomoč prihaja iz vseh vetrov – s strani družine in prijateljev, daleč najbolj udarna pa je zajčica Minka Šminka, ki je po Majinih besedah svoj talent za ličenje pokazala, še preden se je udomačila. "Minka Šminka je naš hišni zajček oziroma zajčica. Dobili smo jo kakšen mesec ali dva pred odprtjem trgovine in ko so prišle prve škatle z izdelki, jih je ona veselo pogrizljala. Ker so zajčki tudi sinonim za izdelke, ki niso testirani na živalih, je tako naša Minkica 'predstavnica' naših izdelkov, ki niso testirani na živalih."