Tako si bo vsak naročnik v Parizu in okolici na eni od postaj lahko izposodil avtomobil in ga pustil na kateri koli postaji. Zanimivo je, da ekologi nad uvedbo sistema Autolib niso navdušeni, ker naj bi bila proizvodnja elektrike škodljiva za okolje in ker vsak avto predstavlja novo maso kovine in plastike.

"Namesto da bi zmanjšal energijsko porabo, Autolib spodbuja industrijsko proizvodnjo električnih avtomobilov," pravijo Prijatelji Zemlje. Toda mestne oblasti trdijo, da to ni res, saj želijo Parižane spodbujati k uporabi in ne posesti avtomobilov.

Javni skupni avtomobili v manjši meri že obstajajo tudi v številnih drugih mestih po svetu. Samo v Švici se je na vožnjo s takšnimi avtomobili naročilo že okoli 100.000 ljudi, v Franciji 50.000 in v ZDA 650.000. Na svetu naj bi bilo vsega skupaj 1,5 milijona abonentov na takšne skupne avtomobile.

Menda se izposojanje javnega skupnega avtomobila izplača tistim, ki na leto prevozijo manj kot 3500 kilometrov. Omeniti še velja, da marsikje po svetu obstajajo neformalne skupine, ki se prek spleta dogovarjajo o skupni uporabi in izmenjavanju avtomobila.