Cilj takšne okrasitve simbola Pariza je deloma estetski, deloma pa naj bi na tak način Francijo predstavili svetu kot ekološko državo. Zeleni Eifflov stolp ne bo ekološki samo simbolično, saj bo več ogljikovega dioksida porabil, kot oddajal. Sedem milijonov ljudi, ki se vsako leto povzpne nanj, pa bo tako odslej sodelovalo v ekoturizmu.

Natančne študije različnih strokovnjakov in znanstvenikov že potekajo. Zelenje naj bi dalo vtis, da raste od tal navzgor. Pomemben del projekta bo zalivanje z 12 tonami gumijastih cevi.

V vse težjih časih, ko mora tudi Francija zategovati pas zaradi lagodnega življenja v preteklosti, ki je temeljilo tudi na zadolževanju, pa je največja ovira visoka cena. Drzen in zapleten projekt okrasitve bi stal 72 milijonov evrov. Večino tega denarja bodo oblasti poskušale dobiti od štirideset največjih francoskih podjetij, ki kljub krizi in težavam francoskega gospodarstva v zadnjih letih precej dobro poslujejo. Vprašanje je, ali bodo Francozi zadovoljni, da se milijoni porabijo za takšen namen, medtem ko se zmanjšuje socialna pomoč in je treba vse več plačevati za zdravnika.