Atlantik bodo premagovali zgolj z lastnimi močmi, brez spremstva, v devetmetrskem posebej zanje izdelanem plovilu, ki bo za 45 do 60 dni, kolikor naj bi predvidoma trajala odprava, služilo predvsem kot velika shramba. Večino prostora bo namreč zavzela hrana. Medaka smo vprašali, ali se bodo prehranjevali kot astronavti, v smehu pa nam je odgovoril: "Ne ravno kot oni, ki imajo predvsem praške. Mi bomo imeli s seboj dehidrirano hrano bioboom slovenskega proizvajalca. Na dan bomo pojedli za približno 8000 kalorij hrane." Tempo veslanja bo naporen, saj se bosta dve posadki po dva veslača izmenjavali vsaki dve uri, vmesni čas pa bo prosti par namenil počitku. Plovilo je zelo okrnjeno in minimalistično, od tehnoloških pripomočkov ima zgolj navigacijo in sončne celice, s katerimi se napajajo razsoljevalnik, ki pridela od 25 do 30 litrov sladke vode na uro, satelitski telefon in prenosni računalnik, prek katerega bo posadka vsak dan komunicirala s svetom. Čoln, ki je danes Medakova last, je v preteklosti že prestal nekaj pomembnih preizkušenj: leta 2006 je z njim druga posadka preplula pot med Združenimi državami Amerike in Anglijo, leta 2009 pa so z njim štiri dekleta v 52 dneh preveslala pot, ki jo bo čez manj kot dva meseca poskusila premagati odprava Tušmobil TransAtlantik.

Medaka bodo spremljali še 31-letni Simon Osborne, mednarodni kajakaški učitelj, 35-letni inštruktor deskanja na vodi, kajaka in drugih športov Steve Bowens in prav tako 35-letni Alastair Humphreys, britanski avanturist, pisatelj in bloger. Humphreys nam je včeraj povedal, da se takih podvigov loteva že deset let. "Take preizkušnje imam zelo rad, gre za izjemne psihofizične napore, ampak v tem uživam. Biti zunaj, v naravi, na odprtem morju sredi ničesar je zame sredi 21. stoletja privilegij," pravi Humphreys.