"S tekmovanja smo odstopili, da se bomo lažje spopadli s težkimi okoliščinami, v katerih smo se znašli zaradi recesije v razvitih državah, zgodovinske depreciacije jena in številnih naravnih nesreč na Japonskem. Storili bomo vse, da se v svetovno prvenstvo vrnemo že v sezoni 2014," so zapisali pri podjetju v izjavi za javnost.

Suzuki je zadnjo zmago v razredu motoGP vpisal leta 2007, ko je Avstralec Chris Vermeulen osvojil veliko nagrado Francije. Skupno je v dirkaškem svetu osvojil šest naslovov svetovnega prvaka, ki so mu jih prinesli dirkači Barry Sheene (v letih 1976, 1977), Marco Lucchinelli (1981), Franco Uncini (1982), Kevin Schwantz (1993) in Kenny Roberts Jr. (2000).

Obenem so se pri Suzukiju dokončno odločili prekiniti sodelovanje z nemškim Volkswagnom, od katerega pričakujejo, da bo odprodal delež v Suzukiju podjetju samemu ali pa stranki, ki jo bo določil Suzuki. Podjetji sta 1,7 milijarde evrov vredno partnerstvo sklenili leta 2009. Volkswagen je v okviru dogovora pridobil skoraj 20-odstotni delež Suzukija, ki pa ga, kljub zahtevam japonskega podjetja, še naprej ne namerava prodati.

Suzuki je nameraval izkoristiti podporo Volkswagna pri razvoju hibridnih ter drugih okolju prijaznih tehnologij. Nemci pa so računali na skupen razvoj manjših avtomobilov, ki bi jih ponudili na hitro rastočih trgih. Podjetji sta v tandemu dosegli le malo in sta skupne projekte kmalu zaustavili.