Število prepeljanih potnikov se je v polletnem obdobju, ki se je zaključilo konec septembra, v medletni primerjavi povečalo za 12 odstotkov na 44,7 milijona, povprečna cena letalske vozovnice (skupaj s stroški, ki jih Ryanair zaračuna za prtljago) pa je bila višja za 13 odstotkov.

Stroški na potnika so se povišali za 13 odstotkov, kar je po navedbah iz družbe predvsem posledica daljših linij in za 37 odstotkov višjih stroškov goriva. Ob neupoštevanju višjih cen goriva bi stroški v polletju ostali na enaki ravni. Podjetje se je zato pred morebitnim novim dvigoma cen goriva zavarovalo s terminskimi pogodbami, ki so z 82 dolarji za 159-litrski sod občutno nižje od trenutnih cen.

Kot pravijo v Ryanairu, jim je uspelo v šestih mesecih občutno zmanjšati zadolženost, saj so bile obveznosti s 372 milijoni evrov skoraj za 50 odstotkov manjše kot ob začetku polletja. Družba je tudi sicer finančno zdrava, saj ima na voljo kar za 3,1 milijarde evrov denarnih sredstev.

Ryanair je že v začetku leta napovedal, da bo v zimskem času prizemljil 80 letal in se tudi tako spopadel z visokimi cenami goriva. Tudi zato naj bi število prepeljanih potnikov v drugem polletju upadlo za štiri odstotke. Vseeno pa je prevoznik napoved glede čistega dobička ob koncu poslovnega leta zvišal za 10 odstotkov na 440 milijonov evrov.