Agencija Bruketa & Žinić najuspešnejša na hrvaških effijih

V Zagrebu so konec oktobra podelili tretje nagrade effie najučinkovitejšim komunikacijskim akcijam na Hrvaškem. Med dvainštiridesetimi deli, ki so se potegovala za nagrade, so bile podeljene štiri zlate, pet srebrnih in tri bronaste nagrade. Oglaševalec Podravka ter agenciji Bruketa & Žinić OM in Unex MPG so dobitniki velike nagrade za oglaševalsko akcijo "Studenec - zagotovilo za dober špricer". Akcija je dobila tudi zlato nagrado v tekmovalni skupini pijače. Zlate nagrade za najboljše akcije so osvojili še Raiffeisen Bank z agencijama Bruketa & Žinić in Imago za akcijo "Pevec", mobilni operater Tele2 ter agenciji Bruketa & Žinić OM in Media polis za akcijo "Smiley" ter hrvaški mobilni operater Tomato za akcijo "Ustrel' ga, medo", ki so jo ustvarili v sodelovanju z agencijama Grey Worldwide Zagreb in McCann Erickson. Na tokratnih effijih je bila tako najuspešnejša hrvaška agencija Bruketa & Žinić OM, ki je osvojila šest nagrad, med oglaševalci pa so največ nagrad dobili Podravka, VIPnet in Tele2.

NK Maribor z gverilsko akcijo do večje prepoznavnosti

Oglaševalska agencija Aritmija je za Nogometni klub Maribor na različnih prizoriščih pripravila gverilsko akcijo, s katero so želeli zbuditi pozornost mimoidočih in hkrati povečati število privržencev. Svojo navijaško družino, ki so jo v duhu svoje zaščitne barve poimenovali "vijolična", so širili z delitvijo vrečk, napolnjenih z vijolično krvjo (oziroma vijoličnim sokom), in letaki, ki so služili kot navodilo za uporabo. Z inovativnim pristopom, ki je vključeval promotorke, oblečene v medicinske sestre, in voziček, s katerim so prevažali krvne vrečke, so, kot trdijo v agenciji Aritmija, dosegli svoj cilj povečanja prepoznavnosti, saj so razdelili kar 10.000 vrečk. Projekt so končali s krvodajalsko akcijo in s tem poskrbeli tudi za publiciteto.

Še ena nagrada za Elanov film Amphibio

Na nedavnem festivalu korporativnih filmov Cannes Corporate, ki v francoskem Cannesu vsako leto združi evropske producente promocijskih videofilmov, je bil tudi letos nagrajen Elanov film Amphibio, ki so ga ustvarili v Studiu Virc. To družinsko podjetje že več kot deset let sodeluje z Elanom na področju produkcije promocijskih filmov.

Na letošnji festival je bilo prijavljenih 410 promocijskih filmov iz 27 držav, med njimi veliko visokocenovnih projektov za naročnike, kot so BMW, Coca-Cola, Mazda, Bayer in drugi. "Pomembno se mi zdi, da smo tudi z manjšimi finančnimi sredstvi sposobni slediti tej kakovostni ravni," je nagrado, srebrnega delfina, pospremil Boštjan Virc, producent Studia Virc. Režiser filma Žiga Virc pa dodaja, da je film Elan Amphibio eden redkih smučarskih promocijskih filmov, v katerem ni videti ne snega ne smučanja. "Takšen inovativni pristop seveda terja tudi odprtost naročnika, konceptualna drznost pa se je očitno izkazala za uspešno, saj se film uporablja v Elanovem korporativnem komuniciranju," pravi Žiga Virc.

Le pred vami samimi vas ne zavarujejo

Zavarovalnica Tilia je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Luna\TBWA pripravila novo oglaševalsko akcijo, ki je navdihnjena z nezgodami iz vsakdanjega življenja, saj duhovito prikazuje različne pripetljaje običajnih ljudi. Slogan akcije se razlikuje glede na oglaševane izdelke oziroma pakete zavarovanja. Njeno glavno sporočilo je, da zavarovalnica avtomobile svojih komitentov zavaruje pred vsem, hkrati pa ponudi posebne ugodnosti mladim družinam in varnim voznikom. Akcija vključuje televizijske, tiskane, radijske in zunanje oglase.