Sodeč po vlogi, ki jo je Groupon predložil regulatorjem, bo družba izdala 30 milijonov navadnih delnic v vrednosti med 16 in 18 dolarji. V primeru uspešne izdaje bi to pomenilo zbrani kapital v višini med 480 in 540 milijoni dolarjev, kar je precej manj od 750 milijonov, kolikor je Groupon nameraval zbrati prek IPO, ki ga je načrtoval za junij.

Še bolj pomenljiv pa je podatek, da bi glede na navedeno vrednost in ob upoštevanju 632,8 milijona preostalih delnic tržna kapitalizacija Groupona znašala okoli 11,4 milijarde dolarjev. To pa je manj kot polovica od 25 milijard, na kolikor so predstavniki Groupona v pogovoru z bankami ocenjevali vrednost družbe še v začetku letošnjega leta.

Regulatorni pregledi, spremembe rezultatov in odhodi zaposlenih

Razlog za takšno razliko so interne težave v družbi, ki se je od objave namere po kotiranju na borzi znašla pod plazom kritik, saj so regulatorji odkrili kontroverzne računovodske metode, uporabljene v prospektu družbe. Poleg tega je uprava imela tudi pomisleke o uspešnem IPO zaradi velike volatilnosti na ameriških trgih v zadnjem času, ki je zlasti prizadela nekatere izmed novejših tehnoloških IPO-jev, kot so LinkedIn, Pandora in Zynga.

Nenazadnje pa se pojavljajo tudi skrbi o upadu zanimanja vlagateljev, saj je vse več dvomov v vzdržnost Grouponovega poslovnega modela. Družba namreč že več zaporednih četrtletij objavlja izjemno rast uporabnikov in prihodkov, toda zaradi visokih oglaševalskih stroškov se ne more izviti iz izgube. V tretjem letošnjem četrtletju je tako število uporabnikov zraslo za 24 odstotkov na 142,9 milijona, izmed katerih jih je 29,5 milijona opravilo tudi nakup vsaj enega kupona. V primerjavi s prejšnjim četrtletjem so za 9,6 odstotka na 430,2 milijona dolarjev zrasli tudi prihodki, izguba pa se je zmanjšala s 101,2 milijona dolarjev na 10,6 milijona.