Večja različica vesoljskega letala bi lahko pomenila veliko prelomnico v raziskovanju vesolja. A le, če se bodo finančne težave Pentagona končale. V tem trenutku namreč še ni povsem jasno, če bo finančno krizo sploh lahko preživela B različica letala. William Shelton je za Wired povedal, da so stroški izdelave manjše različice vesoljskega letala zelo fleksibilni, da pa ni jasno, če se njegova izdelava stroškovno splača.

Kljub finančnim težavam pa so na dogodku v Kaliforniji že predstavili idejo o večji različici letala. Po poročanju Wireda je na srečanju Boeingov programski direktor Art Grantz razkril najnovejše načrte za izdelavo X-37C, ki naj bi bil kar dvakrat daljši od X-37B. Imel naj bi tudi večjo kabino za potnike. V njem bi namreč lahko udobno potovalo kar šest astronavtov. C-model bi lahko letel s pomočjo robotskega upravljanja, ali pa bi ga pilotiral član posadke.

Grantz je poudaril, da bi bilo letalo primerno tako za prevoz astronavtov kot tudi za razvoj vesoljskega turizma. Problem, ki se pri tem pojavlja, je, da vizija Grantza bolj ustreza Nasinim nadzorom kot Air Forcovim, ki je trenutni lastnik več milijard vrednih letal, poroča Wired.

Nasa pa v tem trenutku, zaradi nedavnih nesreč, svojega denarja ne želi vlagati v nove projekte. Tako ali drugače se vse ponovno konča pri denarju.