Pri Slovenski oglaševalski zbornici (SOZ), ki izvaja MOSS, so k temu deležu so pripomogle razširjenost, dostopnost in cenovna ugodnost omenjenih storitev.

Po podatkih MOSS se sicer storitev spletnega bančništva na mesečni ravni pogosteje poslužujejo moški uporabniki spleta. Delež moških je v letu 2011 znašal 57 odstotkov, delež žensk pa 43 odstotkov. Te razlike so opazne v celotnem opazovanem obdobju med leti 2009 in 2011.

Storitve spletnega bančništva sicer v največji meri uporablja delovno aktivno prebivalstvo. Podatki o uporabi spletnega bančništva glede na zaposlitveni status kažejo, da predstavljajo zaposleni v javnem sektorju, zaposleni v podjetju in samozaposleni skoraj 75 odstotkov spletnih uporabnikov, ki spletno bančništvo koristijo najmanj enkrat mesečno.

Najmanj enkrat mesečna uporaba spletnega bančništva pa v opazovanem obdobju narašča pri upokojencih. Podatki MOSS iz leta 2009 med najmanj enkrat mesečne uporabnike uvršča pet odstotkov upokojencev, v letu 2011 pa se je njihov delež povečal za 3 odstotne točke na 8 odstotkov.