"Verjetno obstaja ena sama rešitev, ki lahko postopoma prinese normalizacijo slovenskega javnega prostora. Reče se ji konkurenca. Osrednje plačljive slovenske tiskane in nekatere druge medije bi morali enostavno privatizirati ali reprivatizirati na način, da se delnice njihovih izdajateljev enostavno proporcionalno razdelijo med novinarje teh glasil (brezplačnike pa dodatno obdavčiti). Tako bi ustvarjalci novic in komentarjev kot lastniki dobesedno tudi materialno sami postali odgovorni za svoje produkte in njihovo trženje. Če se ne bi dobro prodajali, bi se to pač poznalo na plačah. Če bi vsi pisali isto, bi si tako kot sedaj delali konkurenco med seboj in večina bi jih v realnih tržnih razmerah propadla. Danes pa so pri večini posredni ali neposredni lastnik banke, ki jih na koncu vedno dokapitaliziramo davkoplačevalci. Ljudje v medijih, katerih izgube se tako socializirajo, pa lahko pišejo kar hočejo, saj razliko do tržne cene njihovih produktov pokrijejo državljani, v primeru brezplačnika, ki se bistveno ne razlikuje od ostalih propagandnih glasil, pa celo katoliški skladi Graške škofije."

Janez Janša, vodja opozicije, na svojem Facebook profilu.

***

Vsak berač svojo malho hvali, pravi pregovor po katerem se še posebej radi ravnajo slovenski politiki. Najverjetnejši novi mandatar Janez Janša je na svoji facebook strani objavil več kot šolski spis, ki bi bil v tedniku, ki ga posredno izdaja njegova stranka, objavljen na približno petih straneh. V njem predsednik SDS svari pred novimi obrazi v politiki, se pohvali, da ima njegova stranka za naslednji mandat „na voljo skoraj celotno vladno ekipo, ki je v letih 2004 - 2008 uspešno vodila ne samo Slovenijo, temveč za pol leta po nedeljenih mnenjih zunanjih opazovalcev tudi Evropsko unijo, “ ter potopisno primerja svojo domovino z najbolj številčno afriško državo Nigerijo, ki jo je obiskal aprila kot vodja ameriške delegacije opazovalcev na predsedniških volitvah (V bistvu je bil vodja delegacije Mednarodnega republikanskega inštituta IRI). Kot ponavadi pa se ni izognil kritiki slovenskih medijev in razložil svojo vizijo, kako bi moral izgledati slovenski medijski prostor.

Prejšnje komentirane izjave dneva najdete v temi Neobjektivno.