Z izvedbo projekta eZdravje bo vzpostavljena sodobna nacionalna informacijska infrastruktura zdravstvenega sistema, ki bo omogočala varno elektronsko poslovanje in učinkovito obvladovanje zajetnih zdravstvenih in z zdravstvom povezanih podatkov in informacij, so sporočili po seji vlade. Obenem bo projekt eZdravje zagotavljal podlage za optimizacijo zdravstvenih procesov, povečanje njihove učinkovitosti ter oblikovanje spremenjene ponudbe storitev, ki bo temeljila na sodobni informacijski in telekomunikacijski tehnologiji.

Namen tega projekta je vzpostavitev tistega dela informacijske infrastrukture, ki bo omogočila povezovanje različnih zdravstvenih izvajalcev z različnimi informacijskimi sistemi med seboj znotraj Slovenije in tako bistveno povečala dostopnost do zdravstvenih podatkov bolnika. Omogočala bo tudi bistveno bolj učinkovito izmenjavo zdravstvene dokumentacije med različnimi izvajalci zdravstvenih storitev, bolnišnicami, zdravstvenimi domovi, zavarovalnicami, lekarnami, koncesionarji in drugimi.

Izbrani ponudnik naj bi izvajal storitve upravljanja te infrastrukture do konca leta 2014. Infrastrukturo naj bi vzpostavil v šestih mesecih po izboru in podpisu pogodbe, zato plačil v letu 2011 ni. V prihodnjem letu pa ministrstvo pričakuje stroške v višini 4,08 milijona evrov z DDV. Skupna ocenjena vrednost tega projekta je skoraj 5,3 milijona evrov brez DDV. Razliko okoli 1,9 milijona evrov predstavljajo stroški upravljanja in vzdrževanja v letih 2013 in 2014.

Vlada je na današnji seji dala tudi soglasje ministrstvu za notranje zadeve za začetek postopka javnega naročila za nakup cepiv za izvedbo programa obveznih cepljenj v letu 2011. Vrednost javnega naročila znaša 42.560 evrov. Sredstva so zagotovljena v okviru finančnega načrta ministrstva za notranje zadeve in so usklajena s predlogom rebalansa za leto 2011.

Kot so zapisali, mora ministrstvo izvesti cepljenje najbolj ogroženih skupin delavcev policije in ministrstva proti določenim nalezljivim boleznim, kot so klopni meningoencefalitis, hepatitis A in B ter drugim.