PodjetjeLevi's je namreč pred kratkim v sklopu kampanje "Go Forth" ustvarilo oglas, v katerem so tudi prizori protestov, ki na trenutke preveč spominjajo na nedavne izgrede v Londonu in drugih delih države, poroča revija Time.

V oglasu mladi v ozkih kavbojkah mečejo dimne bombe, se udeležujejo protestov in se upirajo policistom. Po bojevanju z obtožbami in kritikami, da bi oglasi morda lahko spodbujali k še več izgredom, so jih v Angliji preklicali. Predstavnik podjetja Levi's je pojasnil, da so oglase s tega tržišča umaknili zaradi "občutljivosti zaradi tega, kar se dogaja v Veliki Britaniji".

S prizori, ki jim sledijo tudi takšni, v katerih se najstniki objemajo, se igrajo v vetru in zabavajo v nočnem klubu, namreč niso želeli podpirati ali pa spodbujati nasilja. "Medtem ko kampanja pooseblja energijo in dogajanje našega časa, pa vendarle ne govori o specifičnem gibanju ali pa politični temi," je pojasnil predstavnik podjetja. "Prej kot to spodbuja optimizem, pozitivne dejavnosti in duha."

Morda gre pri vsem skupaj samo za slabo časovno tempiranje, je pa kontroverznost zagotovo pripomogla k temu, da ima oglas na YouTubeu že več kot 500 tisoč ogledov. Seveda pa si oglas lahko ogledate tudi na Facebooku,spletni strani podjetja Levi's in tukaj spodaj.