Spletni gigant je novo funkcijo poimenoval Hangouts. Klepetu se lahko pridruži več prijateljev, njihovi video prenosi pa se pojavijo v kvadratkih v spodnjem delu ekrana. Glavno "sliko" predstavlja posnetek osebe, ki v določenem trenutku govori najglasneje. Hangouts ("Zadrževalnica" op. p.) pa se lahko združi še z YouTubom.

Uradni Googlov blog.

Za razliko od Googlovega prihajajočega omrežja, Facebook (zaenkrat še) ne omogoča video klepeta, se pa že dalj časa spogleduje z zdaj Microsoftovim Skypom. Zadnje različice programske opreme Skypa so sicer že integrirane v Facebookovo ponudbo.

Hiter pregled Google+:

S Hangouts ima Google+ vsaj eno prednost pred Facebookom, vendar cilji spletnega giganta niso v takojšnji prevladi nad popularno socialno mrežo. Google je namreč postavil omejitve, tako kot pri nekaterih svojih produktih, in dostop omogočil le tistim, ki jih povabijo prijatelji.

Google je bil pri oblikovanju Facebookovega konkurenta dovolj pameten, da je upošteval, da slednjega uporablja kar 600 milijonov uporabnikov. Pri deljenju fotografij je zato dal poudarek na nalaganje na splet s pametnih telefonov. Na primer, fotografije, posnete z Androidom, lahko uporabnik avtomatično shrani v mapo v Google+ Web Service, ki je podobna Applovemu iCloudu.

Razdelek Circles ("Krogi" op. p.) je na Google+ enak Facebookovemu seznamu prijateljev. Uporabniku je omogočeno, da prijatelje organizira v različne kategorije in določi, kaj te lahko vidijo na njegovem profilu in česa ne. S Circles uporabnik lahko hitreje pošilja sporočila določenim skupinam, kot če bi morali posameznike zbirati s celega seznama. Skupinska sporočila so na Google+ poimenovana Huddle ("Gručanje" op. p.).

Google Circles:

Gumb +1, ki ga je Google sprva uvedel za vse uporabnike svojih računov, bo predstavljal Facebookov Like (Všeč mi je op. p.). Če bo uporabnik kliknil na +1 pri kakšnemu iskanemu pojmu ali na mreži Google+ bo določeno stvar delil s prijatelji ali samo z določenimi skupinami prijateljev.

Iskanje po spletu je Google omogočil z razdelkom Sparks ("Iskrice"op. p.), ki je podoben orodju Google Alerts in povezuje uporabnike, ki se ne poznajo, a imajo skupne interese.

Google Sparks:

Google zanika, da bi Facebooku poskušal speljati uporabnike, saj naj bi bila njegova socialna mreža bolj namenjena zaprtim skupinam in ne toliko splošni spletni interakciji. "Težava je, da današnje socialne mreže vsa prijateljstva spreminjajo v hitro prehrano – vse odnose zavijajo v prijateljski papir," je v blogu zapisal podpredsednik Googla, Vic Gundotra. "Mi bi radi odtenke in bogastvo resničnega življenja prenesli v virtualni svet."

Na spletu pa so zaokrožili tudi odzivi tehnoloških blogov. MG Siegler, znan bloger na TechCrunchu, je zapisal: "Je socialen, je pogumen, je zabaven in videti je odlično." Veliko tehnoloških poznavalcev pa je bilo ob predstavitvi nove socialne mreže skeptičnih. Business Insider, blog iz Silicijeve doline, je mrežo označil za "dolgo pričakovani Facebookov klon". "Google je pri gradnji socialnih omrežji že večkrat padel na obraz," je bilo še navedeno v blogu. "Google+ morda ima boljši dizajn kot druge mreže, a zaenkrat nismo zaznali še nič privlačnega."

SearchEngineLand je zapisal, da Google uporabnikom ni ponudil dovolj razlogov, da bi se poslovili od že dominantne mreže Facebook. "Če ste že zadovoljni z uporabo Facebooka, vas prehod na Google+ ne bo še dodatno razveselil. To je enako kot pri tistih, ki že uporabljajo iskalnik Google, pa bi zdaj morali preizkusiti Bing," so zapisali na blogu.

Kot rečeno je Google + še v preizkusni fazi, zato se novemu družabnemu omrežju zaenkrat lahko pridružite zgolj s povabilom.