Po Haučevi oceni je uspeh logistike v njeni moči kot stroke. Cilj logistike pa je s čim nižjimi vlaganji doseči čim večje dosežke. Vprašal se je, kaj lahko logistične družbe ponudijo svojim uporabnikom oziroma na kakšen način se prilagoditi uporabnikom glede na njihov način poslovanja.

"Temeljne funkcije podjetja so proizvodnja, nabava, prodaja, finance in logistika. Od bodočih logističnih kadrov pričakujem, da so se na študiju nekaj naučili in da imajo ideje, kako kaj izboljšati. Ideje so tiste, ki dajejo dodano vrednost družbi, brez dodane vrednosti ni nič," meni Hauc.

Hauc je tudi ocenil, da je poštni logistični center leta 2008 zaradi obilice dela "pokal po šivih", vendar se zaradi krize niso odločili za širitev logističnih zmogljivosti, saj so vedeli, da bo "balon enkrat počil." Zanj je namreč pomembno z optimalnim vložkom ustvariti maksimalni učinek.

Dekan Fakultete za logistiko v Celju Martin Lipičnik ocenjuje, da je logistika v Sloveniji še vedno na taktični ravni nadziranja tokov, ni pa strateška funkcija podjetij. Lipičnik je prepričan, da so njihovi programi na fakulteti pravilno usmerjeni, kar bo v prihodnosti pokazal tudi trg. Tudi zanj logistika pomeni ustvarjanje dodane vrednosti za proizvajalce, potrošnike in vlagatelje. Po Lipičnikovih besedah je logistika interdisciplinarna in multidisciplinarna stroka.

Generalni direktor Carinske uprave RS Rajko Skubic pa je izpostavil, da je carina na nasprotni strani glede na logistiko, saj bi vsak logist najraje videl, da carine in carinskih stroškov sploh ne bi bilo. Dejal je, da je osnovni cilj slovenske carine, da podpira zakonito mednarodno trgovino, čeprav je njena vloga na tem področju za zdaj še premajhna.

"Naš cilj je, da svoje naloge izvajamo uspešno in da smo čim manjša ovira za slovensko gospodarstvo. Sodelovanje z vsemi udeleženci v mednarodni trgovini z našo carino je dobro, čeprav se bi dalo še marsikaj narediti. Carina ima svoje predpise, pošteni trgovini pa je treba omogočiti, da hitro dela in jo zaščititi," je še dodal Skubic.