Poudarila je, da prizadevanja na področju prometne varnosti prinašajo rezultate, pri čemer je pomembna vloga tako sistemskih rešitev kot njihovo izvajanje v praksi. Še leta 2008 je na slovenskih cestah umrlo kar 214 ljudi, črna statistika pa je iz leta v leto boljša: "Lani smo tako imeli 138 mrtvih na naših cestah, z repa evropskih držav po tej statistiki smo se prebili v sredino. Čaka nas novi nacionalni program za desetletje po letu 2012, kjer bo naš cilj prepoloviti število mrtvih in poškodovanih v prometnih nesrečah," je dejala ministrica Kresalova. Opozorila je, da bo ob sprejetju sprememb zakona o prekrških bistveno hitrejša tudi obravnava najhujših kršitev, in dodala, da je posebno pomembna zaščita in pozornost šibkejšim udeležencem v prometu (kolesarji, pešci, mladi vozniki).

Okoli tridesetim udeležencem predavajo večinoma gostje iz tujine, predstavniki in strokovnjaki Tispola. Nagovoril jih je tudi predsednik te organizacije Roar Larsen, med udeleženci pa so tudi zavod Varna pot, DARS in Združenje redarjev, kar samo priča o sporočilu, ki je podlaga tudi uspešnosti v boju za večjo prometno varnost. "Le vsi skupaj lahko koristimo in pomagamo. Varnost ni ozek pojem in zato sem prepričan, da zdaj morda žanjemo učinke naše široke in temeljite akcije. Nekatere okoliščine nam gredo na roko tudi v Sloveniji: več dobrih avtomobilov, prevoz po avtocestah, tudi ostrejši nadzor. Odloča pa skupna skrb," je dejal Robert Sušanj, ki je dolga leta svojo poklicno pot v policiji povezoval prav s prometno varnostjo. "Začne se z varnim prihodom otroka v vrtec ali bolnika k zdravniku. Mi smo tisti, ki nas ljudje največkrat vidijo le zaradi parkirnih kazni, a zagotovo spadamo v sistem, ki mora delovati kot celota. Pri tem seveda tudi red igra vlogo," je dejal "domači" redar Boris Sodja.