O trženju imena stožiških športnih objektov je bilo veliko govora že med gradnjo, ko so na Mestni občini Ljubljana pričakovali, da bo to skupaj z najemninami za dvorano in stadion ter najemninami za VIP-lože v pomembni meri pokrilo stroške vzdrževanja in upravljanja športnega parka. Zato je ljubljanski župan Zoran Janković že spomladi zavrnil ideje, da bi športne objekte poimenovali po kakšni znani osebnosti - na primer po pokojnem pisatelju Petru Božiču ali Leonu Štuklju, ki sta namesto tega v bližini dobila ulici - in obljubil razpis, na katerem bi poiskali najboljšega ponudnika za poimenovanje objektov.

Kot nam je pojasnil direktor Zavoda Tivoli Roman Jakič, neformalni pogovori z večjimi družbami o morebitnem sponzoriranju potekajo že dalj časa, kakšno bo pravo zanimanje, pa bodo videli šele po koncu razpisa. Za zdaj so se v zvezi s sponzorstvi v javnosti opredelili le v Zavarovalnici Triglav, kjer so pred časom dejali, da bi o taki ponudbi premislili. Na vprašanje, na osnovi česa so se odločili za tako visoko najnižjo možno ponudbo, ki, kot že rečeno, znaša pol milijona evrov letno za en objekt, Jakič odgovarja, da so naredili primerjalno analizo, kako visoki so zneski sponzoriranja za podobne športne objekte v tujini.

V Sloveniji prakse s prodajo imen športnih objektov namreč nimamo, edina izjema sta športna dvorana in nogometni stadion v Celju, ki nosita ime po Pivovarni Laško oziroma Petrolu. V podjetju ZPO, ki za celjsko občino upravlja ta dva objekta, jim včeraj ni uspelo posredovati podatkov o tem, koliko zaslužijo s trženjem imena, iz zapisov v medijih pa lahko sklepamo, da gre tudi v primerjavi s Stožicami za bolj ali manj simbolične zneske. Da ne govorimo o primerjavah z veliko bolj zvenečimi športnimi objekti v tujini, kot sta na primer nogometni stadion Arsenala v Londonu, za poimenovanje katerega je družba Emirates leta 2004 plačala 120 milijonov evrov za 15 let (kar vključuje tudi sponzoriranje kluba v sezoni 2006/7), ali muenchenski stadion, ki s prodajo imena podjetju Allianz zasluži okoli 19 milijonov evrov na leto.

Tako kot v tujini v Stožicah poleg prodaje imena računajo še na prihodke najemnin za VIP-lože. "Svet javnega zavoda se je seznanil z modelom oddaje lož v najem. Izhodišča cena za letni najem lože, ki ima spredaj 15 sedežev, je 50.000 evrov. V to ceno je vštet najem sedežev, če želi stranka najeti še prostore za pogostitev, pa to stane še 500 evrov za posamezno prireditev. Lož za najem je 43 brez super VIP-predela," pojasnjuje Jakič. Ob najbolj optimističnem scenariju bi torej samo z oddajo VIP-lož zaslužili dodatna dva milijona evrov, kar bi skupaj z najemninami za objekte in trženjem imena lahko že pokrilo stroške upravljanja in vzdrževanja športnega parka. Ti so v osnutku letošnjega proračuna občine ocenjeni na 3,3 milijona evrov, pri čemer dobi 1,5 milijona Zavod Tivoli za upravljanje, 1,8 milijona pa je predvideno za skupno vzdrževanje objektov.