Dino Klobas, ki ima več kot 20 let delovnih izkušenj na vodilnih mestih v Tomosu, se bo moral skupaj s Tomosovo ekipo spoprijeti s krepitvijo tržnih deležev blagovne znamke Tomosovih dvokoles na domačem tržišču in na vseh ključnih tržiščih v Evropi in ZDA, pravijo v Hidrii in dodajajo, da bo Tomos pod vodstvom Dina Klobasa pospešeno razvijal tržno mrežo v zahodni Evropi ter nadaljeval proces centralizacije proizvodnje dvokoles v Kopru. Na ključnih trgih bo nastopal z že uveljavljenimi modeli dvokoles s prostornino do 50 kubičnih centimetrov, plasiral bo novo linijo skuterjev ter prvo električno dvokolo E-lite, razvito in izdelano izključno s slovenskim znanjem. V projekt električnega dvokolesa je Tomos skupaj s Hidrio vložil milijon evrov, z njim pa se želijo prebiti na trg, ki ima v Evropski uniji 10-odstotno letno rast. Osrednji trg Tomosa še naprej ostaja Nizozemska, sledijo ZDA, Švica, trgi nekdanje Jugoslavije, Belgija, Kanada, Danska in Švedska. (no)