Po njenih napovedih naj bi rast oglaševanja naslednje leto znašala med 4,5 in 6,8 odstotka, v naslednjih treh letih pa naj bi bila rast podobna. Poganjali naj bi jo predvsem razvijajoči se trgi, saj naj bi rast oglaševanja v azijsko-pacifiški regiji znašala 23 odstotkov, v Latinski Ameriki pa 26 odstotkov, in spletno oglaševanje, katerega rast naj bi bila trikrat hitrejša od rasti trga. Kitajska, ki je trenutno na četrtem mestu med največjimi svetovnimi oglaševalskimi trgi, naj bi Nemčiji odvzela tretje mesto.
Oglaševalski trg naj bi si opomogel do leta 2012
Oglaševalski trg naj bi si opomogel do leta 2012 Do leta 2012 naj bi si svetovni oglaševalski trg popolnoma opomogel od lanske recesije, pri čemer naj bi oglaševalski prihodki celo presegli raven iz leta 2008, ko so znašali približno 360 milijard evrov, napoveduje medijska agencija ZenithOptimedia.