Oglaševalska agencija, ki slavi optimizem

V času, ko se tudi oglaševalske agencije borijo za svoj prostor pod soncem, se je francoska agencija Fred&Farid odločila za drzno potezo - ustanovitev še ene kreativne agencije, ki pa že s svojim imenom Hello Sunshine nakazuje, da se ne bo prepustila vsesplošnemu negativnemu razpoloženju. "Optimizem je tisto, kar poganja uspešne blagovne znamke in pop kulturo. Hello Sunshine je agencija, ki razume, da temnejši ko so časi, večja je želja po optimizmu," je povedal oglaševalski kreativec Gwen Raillard, ki pariško agencijo vodi skupaj s singapursko umetnico Dawn Ng.

Projekt oblikovalskega studia IlovarStritar v prestižni reviji

V zadnji številki revije Communication Arts, vodilne strokovne revije za področje vizualnih komunikacij, je objavljen tudi slovenski oblikovalski projekt, celostna podoba podjetja Neolab, ki so jo zasnovali v studiu za vizualne komunikacije IlovarStritar. Objavljeni projekt je bil sicer že večkrat nagrajen, med drugim je lani prejel zlato medaljo na tajvanskem tekmovanju v grafičnem oblikovanju (Taiwan International Graphic Design Award) in prvo ter drugo mesto v različnih kategorijah na letošnjem mednarodnem tekmovanju najboljših celostnih grafičnih podob (Identity - Best of the best) v Moskvi.

Sfiligojevi častna plaketa za prispevek k razvoju tržnega komuniciranja

Zaslužna profesorica dr. Nada Sfiligoj je prejemnica častne plakete Fakultete za družbene vede za življenjsko delo, in sicer za prispevek k razvoju znanstvenega področja tržnega komuniciranja. Izhajajoč iz teoretične analize trga in sodobne konkurence je že zelo zgodaj preučevala oglaševanje in druge oblike tržnega komuniciranja, že leta 1969 je postala prva nosilka predmeta ekonomska propaganda. Leta 1991 je bila na FDV ustanovljena prva slovenska katedra za tržno komuniciranje, katere predstojnica je postala Sfiligojeva. Skupaj s peščico sodelavcev je leta 1992 uvedla izredni podiplomski študijski program, leto kasneje pa še redni dodiplomski študij trženja in tržnega komuniciranja. Svoja spoznanja s področja tržnega komuniciranja je zaokrožila v številnih knjigah ter znanstvenih, strokovnih in publicističnih člankih v slovenskih medijih.

Največji oglaševalci vidijo svojo priložnost na Kitajskem

Največjih sto oglaševalcev na svetu, katerih oglaševalski proračuni znašajo 34 odstotkov globalnih oglaševalskih sredstev, kar 61 odstotkov svojega denarja namenja oglaševanju v tujini, pri čemer stavijo predvsem na Kitajsko.

Kot napoveduje medijska agencija ZenithOptimedia, bo Kitajska že leta 2011 prehitela Nemčijo, ki je tretji največji oglaševalski trg, takoj za ZDA in Japonsko. Med stoterico največjih je kar deset podjetij, med njimi Procter&Gamble (P&G), L'Oreal, Colgate-Palmolive, Coca-Cola in PepsiCo, ki so lani več kot 10 odstotkov svojih oglaševalskih sredstev namenila kitajskemu trgu.

Oglaševalska sredstva največjih sto oglaševalcev so se po podatkih revije Advertising Age lani sicer zmanjšala za 8,7 odstotka, na 107,2 milijarde dolarjev.