Za združitev je na ločenih skupščinah v Londonu in Madridu glasovalo več kot 99 odstotkov navzočih delničarjev obeh družb, je poročala ameriška tiskovna agencija AP. Letalski družbi sta združitev napovedali v začetku leta. Kot sta pojasnili, gre za način preživetja v panogi, ki se sooča z upadom potnikov, tako na poslovnih kot turističnih potovanjih.

Predsednik British Airways Martin Broughton je na skupščini v Londonu povedal, da ima sklenjeni posel "prepričljivo, strateško in finančno logiko" in bo prinesel koristi tako za zaposlene kot tudi potnike in delničarje. Skupščine British Airways v Londonu se je zaradi stavke zaposlenih na podzemni železnici ter novozapadlega snega sicer udeležilo le približno 30 odstotkov delničarjev.

Izvršni direktor British Airways Willie Walsh je združitev ocenil kot jamstvo za bolj učinkovito tekmovanje z nizkocenovnimi prevozniki. V združeni družbi bodo imeli delničarji britanskega prevoznika 56-odstotni delež, španskega pa preostanek.

V obeh družbah si po petem letu od združitve obetajo sinergije v višini 400 milijonov evrov letno. Glede na višino prihodkov se bo združena letalska družba, imenovana International Airlines Group, uvrščala na tretje mesto v Evropi, za nemško Lufthanso in francosko-nizozemsko Air-France KLM.

Sedež International Airlines Group bo v Madridu, kjer bodo tudi seje upravnega odbora in skupščine delničarjev, njeno finančno in operativno poveljstvo pa bo v Londonu. Delnice združene letalske družbe bodo predvidoma začele kotirati na borzi v Londonu konec januarja.

Vsaka letalska družba bo ohranila svojo obstoječo blagovno znamko v komercialne namene. Skupaj bosta imeli floto 406 letal, na več kot 250 ciljev po svetu letno prepeljali 57 milijonov potnikov ter ustvarili 12 milijard funtov (14,2 milijarde evrov) letnih prihodkov.