V pogovoru z novinarko Liso Corva je Janković izrazil nestrinjanje s trditvijo, da med Trstom in Ljubljano še vedno obstaja psihološki zid. Sicer se še dobro spominja, ko je bilo treba za vstop v Italijo čakati tudi dve uri, saj je to večkrat tudi sam doživel, ko je prihajal v Trst po nakupe. "To so bili časi, ko se je v Trst hodilo za tri stvari: kavbojke, kavo in pralni prašek," se spominja Janković.

Glavnina intervjuja je posvečena Jankovićevemu upravljanju Mestne občine Ljubljana, kjer po njegovem mnenju ni velike razlike med managerjem in županom, saj občanov ne zanima politika, ampak rezultati. Od 22 točk Jankovićevega volilnega programa jih je bilo začetih in zaključenih že 18, tako da ostajajo še štiri točke, je izpostavil.

Pri tem je še posebej izpostavil gradnjo novega središča za predelavo odpadkov RCERO, podzemne zabojnike za zbiranje odpadkov, štirideset hektarov novih parkov in gradnjo novega kanalizacijskega omrežja na območju Rakove Jelše. "Ljubljana je že danes zelo čisto in bolj ekološko mesto," pravi Janković.

Poleg tega opozarja tudi na uvedbo številnih območij za pešce in nov sistem plačevanja mestnih prevozov Urbana, na podlagi katerega se prevoz plačuje z magnetno kartico ali pa s pomočjo mobilnega telefona.

Jankovićeva modela mestne ureditve sta Barcelona za kakovost življenja ter Dunaj za organizacijo in red. "Vedno sem menil, da bi morala Ljubljana vzeti najboljše in rezultati mi dajejo prav: Revija Forbes nas je uvrstila med pet evropskih mest, ki so najbolj primerna za življenje," pravi ljubljanski župan, ki omenja tudi prakso, da vsak prvi torek v mesecu v popoldanskih urah v svoji pisarni prisluhne občanom.

Glede odnosov s Trstom Janković daje priznanje tržaškemu županu Robertu Dipiazzi "za pogum, ki ga je imel pri združitvi treh državnih predsednikov". "Všeč mi je bil Koncert prijateljstva pod Mutijevim vodstvom na Trgu zedinjenja, saj je šlo za izjemen napor sodelovanja med tremi državami in lepo znamenje," pravi ljubljanski župan.

Dotaknil se je tudi vprašanja hitre železniške povezave med Trstom in Ljubljano, ki pa po njegovih besedah zadeva slovensko in italijansko državo, ne pa mesto Ljubljana. Na vprašanje, če ima kako zamisel glede Trsta, pa je Janković odgovoril, da bi mu bil všeč dogovor, po katerem bi turisti ladij za križarjenje, ki se ustavijo v tržaškem pristanišču, lahko v enem dnevu obiskali tudi Ljubljano.