Geely je z ameriškim avtomobilskim velikanom Ford marca dokončno dogovoril prodajo švedskega proizvajalca jeklenih konjičkov. Posel je vreden 1,8 milijarde dolarjev, Geely pa ob tem načrtuje še 900 milijonov dolarjev vredno investicijo v izboljšanje znamke. Evropska komisija je prodajo odobrila julija.

Volvo proizvaja avtomobile, ki so prodani večinoma v Evropi, Geely pa poleg avtomobilov tudi motorje in skuterje, ki jih večinoma prodaja na Kitajskem. Industrijski analitiki sicer niso prepričani, da bo kitajsko podjetje uspelo narediti zvezdo iz evropskega proizvajalca, ki je zašel v rdeče številke. Negotovost vlada predvsem zaradi različnosti podjetij ter neizkušenosti Geelyja.

Geely je sicer napovedal, da bo okrepil prisotnost Volva na Kitajskem, sedaj največjem avtomobilskem trgu. Predsednik kitajskega proizvajalca Li Shufu bo vodil tudi švedsko podjetje, so napovedali. Uradni Peking sicer močno spodbuja domača podjetja k internacionalizaciji v času po krizi, ko so se številne evropske in ameriške družbe znašla v rdečih številkah in so zato na trgu po ugodni ceni.