O dostojanstvu nastopa tega mostu delim z Vami brez pomislekov prvotno idejo arhitekta Jožeta Plečnika", s pomislekom glede njihovega števila pa idejo oživitve mostu z bronastimi skulpturami akademskega kiparja Jakova Brdarja. Pač pa je projektant mostu arhitekt Jurij Kobe z Atelierarhite-kti težko "udejanil prvotno idejo" v pogojih, ko ste, mestna oblast, prisilili ministrico Majdo Širca, da je v "Odloku o razglasitvi del arhitekta Jožeta Plečnika v Ljubljani za kulturne spomenike državnega pomena" prvotno idejo arhitekta Jožeta Plečnika degradirala na nivo lokacije: "Dopustna je novogradnja moderne brvi za pešce, ki povezuje Petkovškovo nabrežje s tržnicami na lokaciji, ki jo je določil Plečnik." To pa seveda ne opravičuje arhitekta Kobeta, da je kolesarjem, pešcem, mamicam, invalidom in drugim funkcionalno oviranim osebam namesto zagotovitve neoviranega gibanja gibalno dostojanstvo odvzel. V slovenskem pravnem redu to dostojanstvo zagotavlja Pravilnik o projektiranju cest, ki za pešca z nakupovalnim ali otroškim vozičkom določa prometni profil širine 75 cm in prosti profil širine enega metra, za uporabo invalidskega vozička minimalno širino 1,20 m in za kolesarja prometni profil širine enega metra, prosti pa širine 1,50 m, Kobe pa vsem skupaj zagotavlja 80 cm široko klančino in 87,5 cm do 95 cm prostega profila brez ovir. Mestni oddelek za promet si strokovno in upravno "dostojanstvo" ohranja s tem, da za potrebe tehničnega pregleda ni izdal soglasja in da se ga niti ni udeležil.

Spoštovani župan, predlagam Vam, da ob odprtju s pravico "prve vožnje" s kolesom s Petkovška na Tržnico in nazaj dostojanstveno demonstrirate, da nimam prav.

Miha Jazbinšek, univ. dipl. inž. arh.