Tako je deželna vlada FJK sklenila na svoji petkovi seji v Trstu, in sicer na predlog odbornika za infrastrukture in transport Riccarda Riccardija, ki je negativno mnenje predlagal na osnovi poročila centralne deželne direkcije za mobilnost in transportne infrastrukture, ki je pregledala prejeto dokumentacijo.

Kot poroča danes Primorski dnevnik, odklonilna ocena zadeva tisti del slovenskega državnega prostorskega načrta, ki se nanaša na prostorsko ureditev koprskega pristanišča kar zadeva organizacijo mednarodnega pristaniškega prometa. Kot je pojasnil odbornik Riccardi, je slovensko ministrstvo za promet aprila leta 2006 sprožilo pripravo državnega prostorskega načrta za globalno prostorsko ureditev koprskega pristanišča v funkciji njegovega mednarodnega prometa, italijansko ministrstvo za okolje pa je januarja letos potrdilo interes Italije za sodelovanje pri postopku ocenjevanja čezmejnega okoljskega vpliva, pri čemer je v postopek vključilo tudi deželo FJK.

Pristojna deželna direkcija je sprožila predvidene posvetovalne in informativne postopke s sodelovanjem občin Trst in Milje, pokrajine Trst in tržaške pristaniške oblasti, ki so izrazile svoje pripombe. Direkcija je po Riccardijevih besedah ugotovila, da dokumentacija, ki jo je posredovala Slovenija, ni v celoti skladna z evropskimi predpisi na tem področju, obenem pa je pomanjkljiv tudi opis predvidenih posegov v okolje.

Na tej osnovi je mnenje dežele FJK o prejetih dokumentih negativno, čeprav je odbornik Riccardi poudaril, da to velja samo glede na doslej prejeto dokumentacijo. Deželna vlada si pridržuje pravico, da zadevo ponovno obravnava v primeru prejetja dopolnilne dokumentacije, kot jo predvidevajo evropski predpisi.