Kasneje bomo promocijske tweete lahko opazili tudi drugod na Twitterju (ne le med rezultati iskanj), pa tudi na zunanjih aplikacijah, kot je TweetDeck in Tweetie.

Med prve uporabnike platforme sodijo podjetja Virgin America, Bravo in Starbucks. Obseg oglaševanja bodo najprej merili po tehniki CPM (cena na tisoč ogledov), nato pa bo Twitter začel uporabljati svojo "resonančno“ tehniko merjenja oglaševalskega učinka, ki ga bodo merili glede na priljubljene oglase, odzive in oglede uporabnikov te mikroblogerske platforme.

Poznavalci se sedaj sprašujejo, ali bodo uporabniki sprejeli Twitterjeve oglase. Odgovor na to vprašanje bo odločil tako o usodi podjetja Twitter kot o nadaljnjem razvoju vseh socialnih omrežij. Twitterjevi oglasi bodo sicer videti skoraj identično kot običajni tweeti, edina razlika bo napis na dnu ("Promoted By x“). Veliko uporabnikov razlike sploh ne bo opazila in tako bodo klikali na povezave tako kot bi to počeli pri navadnih tweetih.