„Podzemna železnica je zelo občutljiv sistem, nikoli je ni mogoče 100-odstotno nadzorovati,“ je dejal Konstantin Kosačev, predsednik komiteja za notranje zadeve. „Takšne zadeve so popolnoma nepredvidljive.“

Primanjkovanje boljšega nadzora nad javnim prevozom dokazujejo podatki o več grozljivih napadih: leta 1995 so v tokijski podzemni spustili smrtonosen plin sarin, leta 2003 je v požigu v Južni Koreji umrlo 120 ljudi, februarja 2004 je v bombnem napadu v moskovski podzemni umrlo 42 ljudi, sedmega julija 2005 je v Londonu v napadu, za katerega naj bi bila odgovorna Al Kaida, umrlo 52 ljudi.

„Podzemne železnice so odlična tarča za teroriste,“ je po napadi dejal Will Geddes, direktor mednarodne organizacije International Corporate Protection. „Ohromijo življenje v mestu in v kosti prebivalcev naženejo strah, kar je njihov osrednji cilj,“ je še dodal. „V Londonu je še vedno nekaj posameznikov, ki si zaradi napada 7. julija ne upajo potovati s podzemno železnico. S tem teroristi prenesejo svoje sporočilo,“ je poudaril Geddes.

Londonska podzemna železnica, katero vsak dan uporablja tri milijona Britancev, se je s terorističnimi napadi spoznala že pred Al Kaido. Zaradi napadov Ire so uvedli prozorne koše za smeti, povečali pa so tudi število nadzornih kamer. V času olimpijskih iger leta 2012 naj bi bil nadzor še bolj oster.

Geddes je dodal, da bo v prihodnje še več takšnih napadov kot je bil ta v Moskvi. „Skoraj nemogoče bi bilo uvesti popoln nadzor v podzemnih železnicah. Samomorilski napadalci se lahko pojavijo kateri koli dan in se vedejo povsem naravno. Kakršen koli zahteven način nadzora bi povzročil ogromne zamude in zmedo, podzemna železnica pa bi izgubila svojo učinkovitost,“ je še dodal.