Vodja raziskave Emma Donaldson Feilder je pojasnila, da so v raziskavo zajeli 150 menedžerjev in 500 delavcev in da so rezultati pokazali, da če so šefi seznanjeni s tem, kaj si njihovi uslužbenci mislijo o njih, so bolj nagnjeni k temu, da svoje vedenje spremenijo in so bolj učinkoviti. Menedžerji, ki pa odzivov osebja ne dobijo, pa niso nagnjeni k spremembam svojega vodenja in vedenja.

Donaldson Feilderova je povedala: „Posledice pomanjkanja komunikacije med šefi in delavci se pri delavcih kažejo kot depresija, kronična izčrpanost, povišan krvni pritisk in zmanjšana delovna sposobnost. Stres je jasen vzrok za psihološke težave delavcev, kar ustvarja neprijeten krog, ki je slab tako za delavce kot za podjetje.“

Raziskovalci zato že pišejo vodič za poslovodje in sestavljajo vprašalnik za delavce, s katerim bodo ti lahko ocenili svoje šefe. Vprašalnik bo ob koncu leta brezplačno dosegljiv na spletni strani Health & Safety Executive.