Proizvajalci televizorjev, ki so zaradi ostre konkurence in posledic gospodarske krize priča močnemu upadanju cen svojih proizvodov, tanke televizijske sprejemnike, pri katerih je visoka ločljivost skorajda že standard, vedno bolj opremljajo s 3D-tehnologijo, pa tudi internetnimi storitvami.

Vendar pa analitiki opozarjajo, da 3D-televizorji verjetno ne bodo doživeli množičnega navala potrošnikov, ker so ti prav v zadnjih treh letih množično zamenjevali svoje stare televizorje s tankimi visokoločljivostnimi televizorji. Množičnejši prehod ovirajo tudi pomanjkanje vsebin, potreba po posebnih 3D-očalih in višje cene.

Pač pa po mnenju analitikov ni več daleč čas, ko bo tako rekoč vsak televizor na takšen ali drugačen način povezan z internetom, saj vse bolj razširjene internetne storitve, kot so spletne socialne mreže, postajajo vsakdanja stvar.

Opazno mesto na tem največjem sejmu zabavne elektronike na svetu, na katerem je sodelovalo okrog 2500 razstavljalcev in je zabeležil okrog 120.000 obiskovalcev, so zasedali tudi bralniki e-knjig, kjer se vodilnemu Amazonovemu kindleu pridružuje cela vrsta konkurenčnih naprav.

E-bralnike pa bodo najverjetneje kmalu zasenčili prihajajoči tablični računalniki, med katerimi je najbolj pričakovan islate ameriškega proizvajalca Apple, sicer znanega po prenosnih predvajalnikih ipod in mobilnikih iphone.

Vidno mesto so seveda zasedali tudi zmogljivi, tako imenovani pametni mobilni telefoni, med njimi zlasti mobilnik nexus one, prvi mobilnik ameriškega spletnega velikana Google.

Zanimanje so pritegnili tudi mini prenosni računalniki, poimenovani netbooki, ki so s svojo v krizno obarvanem letu 2009 reševali prodajne rezultate v računalniški panogi.