Kljub temu da Kranjska Gora postaja vse bolj prepoznavna destinacija za vse letne čase, kar potrjuje tudi obisk vseh segmentov gostov in ponudba različnih turističnih produktov, se nosilci razvoja turizma in destinacije zavedajo, da ne smejo počivati na preteklih dosežkih. Zato so za prihajajočo zimsko sezono pripravili dodatne vsebine in storitve v turistični ponudbi.

Spremembe se med drugim obetajo na področju kulinarične ponudbe ob smučišču. Kot je napovedal direktor hotelov v okviru Hit Alpinee Aleš Topolšek, ponudba ne bo več zajemala samo hitre prehrane, ampak bo kulinarika prilagojena tako potrebam gostov kot tudi gostinskim objektom, saj bo imel vsak objekt svojo zgodbo. "Svojim gostom želimo približati lokalno kulinariko z vodilom - zimsko krepko domače," je dejal Topolšek, ki je predstavil tudi zabavni program, namenjen predvsem najmlajšim.

V Hit Alpinei sicer beležijo že 70-odstotno predsezonsko zasedenost hotelskih zmogljivosti, z napovedjo so zadovoljni tudi zasebni ponudniki, so v sporočilu za javnost zapisali nosilci turističnega razvoja Kranjske Gore, ki poudarjajo pomen medsebojnega sodelovanja. Optimistični so tudi žičničarji, saj verjamejo, da bosta nova kulinarična ponudba ob smučiščih in nov produkt "apres ski" zabave v Kranjsko Goro privabila nove goste.

Teh se veselita tudi župan Kranjske Gore Jure Žerjav in direktorica Lokalne turistične organizacije Kranjska Gora Mirjam Žerjav, saj bo Kranjska Gora v zimski sezoni gostila tudi veliko zabavnih in športnih prireditev, med drugim priznane mednarodne dogodke - Planico, pokal Vitranc in evropski pokal v bordanju. Pestro zabavno in športno dogajanje se bo sicer odvijalo celo zimo, saj v Kranjsko goro prihajajo tudi Jan Plestenjak s simfoniki, Gibonni, Oliver Dragojevič, pripravljajo pa tudi tradicionalno X-plozijo zabave.